اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

اتصال بیست و دومین شهرک صنعتی مازندران به شبکه گاز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بهره‌مند شدن بیست و دومین شهرک و ناحیه صنعتی استان به شبکه گاز خبر داد.

اتصال بیست و دومین شهرک صنعتی مازندران به شبکه گاز

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد در آیین افتتاح گازرسانی به ناحیه صنعتی شهدای گلوگاه که با حضور معاون بهره‌برداری شرکت گاز و مسئولان برگزار شد، گفت: اهمیت و ضرورت حمایت از بخش تولید خصوصاً بعد از هدفمندسازی یارانه‌ها و نگاه ویژه به شهرک‌ها و نواحی صنعتی در بهره‌مندی از گاز طبیعی براساس اولویت‌ها و برنامه‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: پروژه گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی با همکاری شرکت گاز استان در دستور کار قرار دارد.

وفایی‌نژاد با اشاره به مزایای گاز طبیعی در روند فعالیت‌های واحدهای تولیدی افزود: کاهش قیمت تمام شده و استفاده از سوخت پاک، با توجه به شرایط استان مازندران از لحاظ زیست محیطی حائز اهمیت بوده که به منظور حفاظت از محیط زیست پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی شهدای گلوگاه با هزینه یک هزار و 400 میلیون ریال انجام شده است.

وی بیان داشت: برای اجرای پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی شهدای گلوگاه 950 متر لوله‌گذاری شده است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: تاکنون 22 شهرک و ناحیه صنعتی به شبکه گاز متصل شدند که 63 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از محل اعتبارات منابع ملی، استانی و داخلی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ناحیه صنعتی شهدای گلوگاه از نواحی صنعتی جدیدی است که دارای قابلیت‌ها و مزیت‌های فراوانی شامل نزدیکی به بندر ویژه اقتصـادی امیرآباد، راه ارتباطی، فرودگاه و وجود امکانات مناسب زیربنایی بوده و در آینده نزدیک شاهـد حضور سرمایه‌گذاران در این ناحیه هستیم.

* بهبود تولید با تقویت حفظ روحیه ایثارگری در صنعت میسر است

در دیگر خبر این روابط عمومی آمده است: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بهبود تولید را با تقویت حفظ روحیه خدمتگزاری و ایثارگری در صنعت میسر دانست.

عباسعـلی وفایی‌نژاد اظهار داشت: ایثارگران و رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقـدس موفقیت‌های بزرگی را به دست آوردند که یکی از عوامل مهم آن از خودگذشتگی و ایثار بود و امروز وظیفه همه ما با تأسی گرفتن از ویژگی‌ها و روحیات دوران دفاع مقدس این است که به وظیفه سازمانی خود عمل کنییم .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: تلاش شهدا و ایثارگران در طول دفاع مقدس منجر به این شد که کشور ما کشوری قدرتمند در سطح دنیا باشد که به برکت این استقامت است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: ارزش‌های دفاع مقدس همراه با ایمان، معرفت به قرآن و اهل بیت(ع) و ولایت فقیه بود که این عوامل باعث اتحاد شد و هنگامی که اتحاد به وجود آورد باعث شد همه در کنار هم و برای رسیدن به یک هدف والا حرکت کردند.

وی افزود: امروز در شرایط کنونی با تقویت روحیه ایثارگری در خود به کمک فعالان اقتصادی شتافته و در تولید و رونق صنعت گام‌های مؤثری برداریم تا با افزایش تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به اقتصاد کشور کمک کنیم.

* بازدید صاحبان واحدهای صنعتی مازندران از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی

در سومین خبر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، مدیرعامل این شرکت از بازدید صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی از دوازدهمین نمایشگاه صنایع غذایی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

عباسعـلی وفایی‌نژاد گفت: تور صنعتی مدیران و صاحبان واحدهای تولیدی، صنعتی و کارکنان شرکت از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی که در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: در این تور یک روزه مدیران واحدهای تولیدی و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی با آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی در حوزه صنایع غذایی آشنا شدند.

وفایی‌نژاد افزود: برگزاری تور صنعتی فرصت مناسبی برای تبادل نظر و ارتقا سطح همکاری واحدهای تولیدی استان خواهد بود.

وی بیان داشت: در این تور یک روزه 25 نفر از صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی تهران بازدید کردند .

انتهای پیام/2296/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول