اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد

ارائه خدمات مشاوره کلینیکی بسته‌بندی محصولات در خراسان رضوی

شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با همکاری کلینیک بسته‌بندی مواد غذایی ایران به واحدهای صنعتی خدمات مشاوره کلینیکی بسته‌بندی محصولات ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات مشاوره کلینیکی بسته‌بندی محصولات در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، علی سلیمانی اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با هدف ایجاد ارتباط موثر بین صنعت، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، با کلینیک بسته‌بندی مواد غذایی ایران، در راستای گسترش توان ملی در حل مشکلات و معضلات بخش صنعت و نیل به خوداتکایی ملی اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی بیان داشت: استقرار و فعالیت کلینیک بسته‌بندی مواد غذایی ایران در محل شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال‌شرق کشور در قالب ارائه خدمات کلینیکی به واحدهای صنعتی مستقر در استان و خارج از آن با هدف شناسایی و حل مشکلات صنایع بسته‌بندی و بهبود وضعیت و ارتقای بهره‌وری صنایع به‌گونه‌ای است که موجبات رضایت متقاضیان را فراهم کند.

وی با اشاره به تعهدات کلینیک بسته‌بندی مواد غذایی ایران تصریح کرد: تهیه و تدوین دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی ارائه خدمات به متقاضیان کلینیک، فعال کردن سامانه اطلاعات جامع صنایع بسته‌بندی ایران و جهان و معرفی توانمندی شرکت‌های داخلی و خارجی در زمینه بسته‌بندی، از جمله این اهداف می‌باشد.

سلیمانی با اشاره به انجام برنامه‌های عارضه‌یابی واحدهای صنایع غذایی در زمینه بسته‌بندی، همکاری در راستای برآورد و تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی شرکت و واحدهای صنعتی در زمینه بسته‌بندی،ادامه داد: همکاری در زمینه کاربردی کردن و استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی در صنعت بسته‌بندی با ارائه برنامه‌های مدون، بررسی مسائل و مشکلات و نارسایی‌های صنایع کوچک کشور در زمینه بسته‌بندی و پیشنهاد راهکارهای رشد، توسعه و رقابت‌پذیر کردن آن، از تعهدات کلینیک در این تفاهم‌نامه می‌باشد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این تفاهم‌نامه همکاری در راستای استفاده از توانمندی‌های مراکز پژوهشی در صنعت منعقد شده است.

انتهای پیام/2202/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول