اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان مطرح کرد

روان‌سازی ترافیک همدان نیازمند همکاری شهرداری با راهور

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان گفت: روان‌سازی ترافیک همدان نیازمند همکاری شهرداری با راهور است.

روان‌سازی ترافیک همدان نیازمند همکاری شهرداری با راهور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان ظهر امروز در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان بر ساماندهی وضعیت ترافیک شهر همدان تأکید کرد و اظهار داشت: فرهنگ‌سازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کاهش تصادفات احتمالی را به دنبال دارد.

وی شهرداری و راهنمایی و رانندگی را ویترین هر شهری دانست و افزود: نظم و انضباط شهر در روان‌سازی ترافیک نیازمند همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی با شورا و شهرداری است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان با بیان اینکه مردم انتظار ایجاد جهش و تحول در وضعیت ترافیکی شهر همدان را از مدیران ذیربط دارند، افزود: تکریم ارباب رجوع و رفع معضل ترافیک از مهمترین مباحثی است که شهروندان همدان در انتخاب اعضای دور چهارم شورای اسلامی بر آن تأکید دارند.

گردان بر ساماندهی فعالیت پارکبان‌ها، وضعیت تاکسی‌های سطح شهر و حمل و نقل و ترافیک شهر تأکید کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه در شورای ترافیک 17 سازمان دخیل هستند اما تنها شهرداری و پلیس راهور استان در این شورا فعال است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و امور حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان فعال کردن هر چه بیشتر شورای ترافیک 17 را خواستار شد و تأکید کرد: در راستای پیشبرد اهداف و جلوگیری از فرصت‌سوزی نباید منتظر تشکیل جلسات شورای ترافیک ماند بلکه باید با تعامل و همکاری پیگیر و اجرای برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به احداث پارکینگ‌های طبقاتی در سطح شهر همدان اظهارداشت: انتظار می‌رود پلیس راهنمایی و رانندگی شهرداری را در هدایت خودروها در استفاده از این پارکینگ‌ها کمک کند.

انتهای پیام/89003/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول