اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

گرایش جوانان به مواد مخدر تهدید جدی است

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: گرایش جوانان به سمت مواد مخدر و توزیع این مواد افیونی یک تهدید جدی است.

گرایش جوانان به مواد مخدر تهدید جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی شرفی ظهر امروز در سمینار آشنایی با پیامدهای سوءمصرف مواد مخدر و راه‌های پیشگیری از آن که در سالن ولایت دادگستری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: امروز توزیع و استعمال مواد مخدر یک تهدید از سوی بیگانگان و مسئله‌ای سیاسی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس این ایام را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت، بیان داشت: زمانی که دشمنان نظام و اسلام به دنبال دست‌اندازی در خاک کشور ما بودند، جوانان غیور، انقلابی و سالم از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: امروز دشمنان در حوزه‌های مختلف تهدیدهای به مراتب سنگین‌تری دارد که برای مقاومت مقابل این قبیل خطرها ابتدا باید جوانان را در برابر آسیب‌های مختلف بیمه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر مشکل و پدیده نگران‌کننده‌ای در صورت شکل‌گیری اراده جمعی قابل رفع است، خاطرنشان کرد: جوانان بزرگترین سرمایه و ثروت کشور ما هستند، که در معرض تهاجم‌های فرهنگی دشمنان دین و نظام قرار گرفته‌اند.

شرفی با اشاره به اینکه اولیا الهی همواره ابنای بشر را برای گام برداشتن در مسیر امر به معروف و نهی از منکر توصیه کرده‌اند، ادامه داد: هیچ منکری بزرگتر و خطرناک‌تر از مصرف مواد مخدر وجود ندارد، که باید جوانان را از آن نهی کنیم.

انتهای پیام/61002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول