اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخوان در گفت و گو با فارس:

غلبه بر تیم ثامن الحجج مشهد سخت است / مسئولان صبا به فکر حمایت از هندبال باشند

سرپرست تیم هندبال صبای قم پیروزی در دیدار خانگی هفته هفتم مسابقات لیگ برتر برابر تیم هندبال ثامن الحجج مشهد را سخت دانست.

غلبه بر تیم ثامن الحجج مشهد سخت است / مسئولان صبا به فکر حمایت از هندبال باشند

وحید اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به باخت در چهار هفته اخیر وضعیت تیم در جدول رده بندی خوب نیست و ما هم همانند تماشاگران و علاقمندان به تیم صبا نگران آینده تیم هستیم اما امیدواریم با حمایت مسئولان باشگاه وضعیت بهتر شود.

وی ادامه داد: این تیم نیازهایی دارد که باید هر چه سریع‌تر به فکر آن بود، ما تیم خوبی هستیم و اگر یکی دو مهره مورد نیاز تیم جذب شود قطعا صبای قم به هیچ عنوان در مقابل هیچ یکی از رقبای لیگ برتری به سادگی بازنده میدان نخواهد بود.

سرپرست تیم هندبال صبای قم بیان داشت: در پنج بازی گذشته یک بار برده‌ایم و چهار بار نتیجه به نفع حریفان رقم خورده است اما به واقع در دیدارهایی که به حریفان باخته‌ایم هرگز شایسته شکست نبوده‌ایم، تیم ما خوب بازی می‌کند اما تجربه و البته امکانات دیگر رقبا از ما بیشتر و شرایط آن‌ها بهتر است.

وی از تیمش برای بازی حساس هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم هندبال ثامن الحجج مشهد خبر داد و تصریح کرد: بازی بسیار سختی خواهد بود چون هر تیم صبای قم برای جدایی از ناکامی‌های اخیر و ثامن الحجج مشهد برای حفظ شانس قهرمانی خود مطمئنا با تمام توان خود برای پیروزی و کسب سه امتیاز از این مسابقه وارد میدان می‌شوند.

اخوان ادامه داد: با توجه به اینکه در خانه مقابل ثامن الحجج مشهد بازی می‌کنیم، صبا با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت تماشاگرانی که امیدوارم بیشتر از هفته‌های گذشته در سالن حضور پیدا کنند، ضمن بازی خوبی که ارائه خواهد داد باید بتواند از این دیدار دو امتیاز کامل را بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان صبا باید در این دیدار با جدیت با حریف سرشناس خود بجنگند تا به خوبی خواسته‌های کادر فنی را اجرا کنند، افزود: ما هنوز شش هفته از لیگ را سپری کرده‌ایم و فرصت زیادی تا پایان لیگ وجود دارد اما امیدوارم مسئولان دست روی دست نگذارند تا کار از کار بگذرد و خدای ناخواسته دیگر شانسی برای بقا در لیگ برتر هندبال نداشته باشیم.

سرپرست تیم هندبال صبای قم یاد آور شد: با اینکه نخستین فصل حضور در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کنیم، اما بازیکنان بسیار خوبی داریم و سعی ما این است که با تمام توان خود در جدال با دیگر رقبا امسال تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

تیم هندبال صبای قم که از پنج بازی انجام شده خود یک پیروزی و چهار باخت در کارنامه دارد از ساعت 17 عصر جمعه پنجم مهر ماه در چارچوب دیدارهای هفته هفتم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سالن شهید حیدریان قم پذیرای تیم ثامن الحجج مشهد خواهد بود.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول