اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان مرند:

بلاتکلیفی در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی مرند بحث‌برانگیز است

رئیس اداره ورزش و جوانان مرند با انتقاد از وضعیت فعلی امکانات و تأسیسات ورزشی و فرهنگی مرند، گفت: بلاتکلیفی در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی مرند بحث‌برانگیز است.

بلاتکلیفی در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی مرند بحث‌برانگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، علی نجاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه عدم تحقق به‌موقع برنامه راه‌اندازی پروژه‌های مصوب حوزه تربیت‌بدنی در شهرستان مرند امروزه مشکلات و نارسایی‌های عمده‌ای را در مسیر رشد و تعالی ورزش قهرمانی این شهرستان به دنبال داشته است، افزود: بلاتکلیفی در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی مرند بحث‌برانگیز است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی مرند با عمر فعالیتی بالغ بر شش دهه دیگر نمی‌تواند به سیل تقاضاهای اعضای فعال تعداد بیش از 40 رشته ورزشی منطقه جوابگو باشد، یادآور شد: تغییرات اجباری در فضای فیزیکی محدود و انجام تعمیرات سالانه تکراری در این مجموعه ورزشی نیز تا حال کارساز و موثر واقع نشده است.

پروژه مجموعه ورزشی ولیعصر 16 ساله شد/ پیشرفت فیزیکی فقط 40 درصد

نجاری با انتقاد از روند نامطلوب احداث و تکمیل پروژه مجموعه ورزشی ولیعصر(عج) مرند، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی از 16 سال پیش آغاز شده است که متأسفانه با وجود اختصاص اعتبارات محدود استانی تا به امروز فقط از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی برخوردار است که گذشت عمر مفید و فرسوده شدن تأسیسات پیش‌بینی شده آن مشکلات جدیدی را برای تکمیل و راه‌اندازی آن به دنبال داشته است.

ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای انقلاب در 6 سال فقط 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان مرند همچنین با ابراز تأسف از راکد ماندن عملیات اجرایی پروژه ملی ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای انقلاب اسلامی مرند، اظهار کرد: این پروژه ورزشی نیز از 6 سال پیش تا به امروز فقط 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در این خصوص نیز مداخلات غیرمعقولانه معارضان ملکی و عدم اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل و راه‌اندازی به‌موقع پروژه ورزشی مذکور تأثیرگذار بوده است.

تاسیسات مجموعه پیست پیام مرند با 4 دهه فرسوده شده است

وی در بخش دیگری از مطالب خود با انتقاد از عدم اهتمام ویژه اداری برای حل و فصل نارسایی‌های فنی و تجهیزاتی مجموعه ورزشی پیست اسکی خیبر پیام مرند، گفت: این مجموعه ورزشی نیز در حال حاضر با داشتن عمری بالغ بر چهار دهه متأسفانه به دلیل فرسودگی تأسیسات فنی و خدماتی و نبود منابع اعتباری لازم تعطیل و درب آن بر روی سیل مشتاقان ورزش‌های بانشاط زمستانی بسته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مرند عدم تکمیل و راه‌اندازی به‌موقع پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی سالن چند منظوره مرکید و گله‌بان و نیز میادین خاکی ورزش فوتبال یامچی، یکان علیا و یکان سعدی را از دیگر مشکلات ورزش روستایی این شهرستان بیان کرد و افزود: به زودی خانه کشتی جهان پهلوان پوریای ولی شهر مرند نیز تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.

نجاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد بیش از 10 هزار ورزشکار سازمان یافته عضو 50 هیئت ورزشی شهرستان مرند در 40 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی با اعلام این خبر که سالن اختصاصی ورزش کشتی مرند با نام زنده‌یاد پهلوان بهرام ایمانی راه‌اندازی شده است، گفت: ان‌شاءالله به‌زودی سالن اختصاصی ورزش ژیمناستیک مرند نیز با عنوان میلاد در محدوده اصلی مجتمع ورزشی حجاب تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/60008/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول