اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرند و جلفا:

نامناسب بودن وضعیت راه‌های ارتباطی و ترانزیتی مرند / مسئولان پاسخگو باشند

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان مرند را نامناسب دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولان در این رابطه شد.

نامناسب بودن وضعیت راه‌های ارتباطی و ترانزیتی مرند / مسئولان پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، محمد حسن‌نژاد عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان مرند در حوزه راه و شهرسازی بر تلاش مضاعف برای رفع کمبودها و لزوم خدمت به مردم با تامین رفاه و آسایش مردم فهیم و آگاه تاکید کرد.

وی با انتقاد شدید از وضعیت راه‌های ارتباطی نظیر جاده ورودی مرند از طرف خوی، جاده مرند ـ بناب جدید مرند، راه مرند ـ ایواوغلی خواستار رفع هر چه زودتر این مشکلات شد.

حسن‌نژاد افزود: در محور ورودی بزرگراه مرند - بازرگان به علت تردد خودروهای سواری و باری از این مسیر و نامناسب بودن آن شاهد تصادفات زیادی بودیم که شهرداری مرند این مسیر را به طول پنج کیلومتر زیرسازی و جدول‌کشی و مرمت کرد که تاکنون بیش از یک سال از اجرای این طرح گذشته اما به علت عدم آسفالت‌ریزی از سوی اداره راه و شهرسازی مشکلاتی را برای رانندگان و مسافران از این محور ترانزیتی به وجود آورده است.

نماینده مردم مرند در مجلس از مدیر کل راه و شهرسازی خواست تا در آسفالت این جاده تسریع و اقدامات جدی به عمل آورد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با تاکید بر توجه به وضعیت نامناسب موجود راهدارخانه در ورودی شهر مرند خواستار احداث راهدارخانه از طرف شهرداری مرند در پیام مرند و واگذاری راهدارخانه موجود به شهرداری برای احداث هتل و نیز زیباسازی ورودی شهر شد.

حسن‌نژاد خواستار آغاز عملیات اجرایی راه ارتباطی کشکسرای ـ تسوج شد و بر ضرورت این امر برای سهولت تردد مردم با توجه به کاهش مسافت تاکید کرد.

اروجعلی علیزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی قول اتمام عملیات آسفالت‌ریزی ورودی شهر از طرف خوی تا عید سعید قربان را داد و همچنین ضمن موافقت با انتقال راهدارخانه با توجه به فعالیت‌های ارزنده شهرداری مرند، قول تسریع عملیات تعریض جاده بناب مرند ـ مرند از اوایل مهرماه را داد.

وی بر آغاز عملیات اجرایی راه ارتباطی کشکسرای ـ تسوج در سال آتی قول مساعد داد و خواستار حمایت نماینده مرند برای تحقق این طرح شد.

شهرستان مرند با وسعت 3286 کیلومتر مربع (7.2 درصد مساحت استان) در 60 کیلومتری تبریز واقع شده و از سمت شمال با شهرستان جلفا، از سمت شرق با شهرستان‌ ورزقان، از سمت غرب با استان آذربایجان غربی و از سمت جنوب با شهرستان شبستر هم‌مرز است.

انتهای پیام/60008/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول