اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 برگزار می‌کند

برگزاری تئاتر «سیبی که نصف نشد» در شهرری

کارشناس مسئول هنری منطقه 20 از برگزاری تئاتر «سیبی که نصف نشد» به کارگردانی حسین ربیعی خبر داد.

برگزاری تئاتر «سیبی که نصف نشد» در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، حسین ربیعی از برگزاری تئاتر «سیبی که نصف نشد» در شهرری خبر داد و گفت: نمایش «قصه‌ سیبی که نصف نشد» به همت گروه نمایش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 فرهنگسرای ولاء و مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق اجرا می‌شود.

کارشناس مسئول هنری منطقه 20 اظهار داشت: «قصه‌ سیبی که نصف نشد» نوشته مجتبی مهدی و با کارگردانی حسین ربیعی از روز شنبه 27 مهرماه تا چهارشنبه اول آبان‌ماه در چهار سانس 9، 10، 11، 14 و 18 ویژه عموم در مجتمع فرهنگی هنری منطقه 20 به اجرا در می‌آید.

وی در ارتباط با دلایل انتخاب نمایش‌نامه مجتبی مهدی عنوان کرد: مجتبی مهدی از نمایشنامه‌نویسان حرفه‌ای هستند که تا به حال 20 اثر در ارتباط با نوجوانان نوشته و نمایشنامه «قصه‌ سیبی که نصف نشد» بیشتر در ارتباط با نوجوانان و بزرگسالان است.

ربیعی در ادامه با اشاره به این نمایش عنوان‌کرد: نمایش سیبی که نصف نشد به کارگردانی حسین ربیعی و نوشته مجتبی مهدی در دومین جشنواره تئاتر شهر رتبه کسب کرده است.

کارشناس مسئول هنری منطقه 20 با اشاره به تم موضوعی نمایش ذکر کرد: تم موضوعی برنامه در ارتباط با گذشت و مهربانی نسبت به همسایه و یکدیگر است.

ربیعی در خصوص عوامل اجرایی گفت: عوامل اجرایی این نمایش شامل رضا احمدی، حمید معرفت، علی طربی، محمد رضا صفری، حمید رمضان زاده، راحله اسد‌پور و حسین ربیعی است.

کارشناس مسئول هنری منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت و دیدن این نمایش تئاتر می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، پارک مهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول