اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان:

هیچ روستای بدون برق در اصفهان نداریم

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: استان اصفهان هیچ روستای بدون برق ندارد و حتی روستاهای سه خانوار نیز از نعمت برق برخوردار شده‌اند.

هیچ روستای بدون برق در اصفهان نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا پیرپیران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل برق منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه هیچ روستایی در استان اصفهان بدون برق نیست، اظهار کرد: حتی روستاهای دارای سه خانوار نیز در اصفهان بر‌ق‌‌دار شده‌اند.

وی با بیان اینکه نگاه مدیرعامل سابق برق منطقه‌ای اصفهان فقط منطقه‌ای نبوده و نگاه ملی به قضیه دارد، ادامه داد: در طول این هفت سال عناصر سازمانی در حوزه صنعت برق اصفهان شکل گرفت که بسیاری از آنها گام جدی در جهت حل مشکلات مردم  و مسائل حوزه برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با تأکید به اینکه خدمت به مردم در صنعت برق خط قرمز ندارد، خاطرنشان کرد: دیگر با الگوهای قدیمی نمی‌‌توان صنعت برق را گسترش داد و باید در این حوزه کاملاً به‌روز بود.

پیرپیران تصریح کرد: رفتار ثابت بدون درک زمان و مکان پذیرفته نیست و مردم انتظار دارند که متناسب با زمان و مکان پیش‌ برویم.

وی با اشاره به اینکه در تحولات برق و توزیع برق و انرژی ایران به یک ذخیره ملی رسیده است، افزود: استفاده از انرژی‌های نو در تولید بسیار مطرح است و این در حالی است که در کشور بلژیک قرار است تا پایان سال 2050 همه از انرژی پاک استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان عنوان کرد: در ذخیره‌سازی انرژی الکتریکی بحث استفاده از انرژی‌های نو بسیار مطرح است و کشور ایران هم دارای منابع بسیار زیادی است که باید برای رسیدن به این انرژی‌های نو تلاش کرد.

پیرپیران ادامه داد: 75 درصد از کارکنان توزیع برق اصفهان تحصیلات دانشگاهی و 55 درصد کارشناسان تا حد دکترا مدرک دارند که باید با وجود چنین قابلیتی به سمت اقتصادی کردن برق و توزیع پیش رفت.

انتهای پیام/63012/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول