اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش معاونت خدمات کارکنان سپاه کربلا انجام شد

احداث فروشگاه رفاه پاسداران و بازنشستگان سپاه کربلا مازندران

همزمان با هفته دفاع مقدس فروشگاه مصرف کارکنان بازنشستگان سپاه کربلای مازندران با همکاری مرکز خدمات کارکنان معاون هماهنگ کننده در محل ستاد سپاه کربلا احداث شد.

احداث فروشگاه رفاه پاسداران و بازنشستگان سپاه کربلا مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، همزمان با هفته دفاع مقدس به منظور بهره‌مندی مناسب‌تر، ارزان‌تر و راحت‌تر نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امکانات و خدمات رفاهی خرید کالا از فروشگاه مصرف کارکنان بازنشستگان سپاه کربلای مازندران با همکاری مرکز خدمات کارکنان معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در محل ستاد سپاه کربلا احداث شد.

مسئول مرکز خدمات کارکنان سپاه کربلا بیان داشت: یکی از دغدغه‌های همکاران، تامین جهیزیه و کالاهای اساسی برای فرزندان در حال ازدواج و نیز تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کارکنان و بازنشستگان بوده که به دلیل نامساعد بودن شرایط فضای مناسبی را برای احداث فروشگاه پیدا نکردیم.

سید محمد وطن‌پور ادامه داد: با رایزنی‌های مستمر و پیگیری‌هایی که با مرکز خدمات کارکنان سپاه و معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا به عمل آوردیم سرانجام توانستیم با همت و مساعدت ویژه معاون هماهنگ‌کننده این سپاه فضای مناسبی را در داخل ستاد مشخص کرده و نسبت به احداث فروشگاه مصرف اقدام کنیم تا از این طریق بتوانیم در مورد تهیه کالا، قیمت و شرایط اقساط، خدمات شایسته‌تری به بازنشستگان و پاسداران ارائه دهیم.

وی ایجاد فضای اقامت‌گاهی و تفریحی درساحل دریا را از دیگر خدمات اداره مطبوع برای پاسداران خواند و اشاره کرد: در این مورد هم با پیگیری‌ها و توافقاتی با مسولان مجتمع کوثر در بابلسر انجام دادیم تا در ایام پیک مسافرتی هر روز تعداد سه تا چهار سوئیت در اختیار مرکز خدمات سپاه کربلا قرار گیرد تا پس از آن برای تامین فضای اقامتی و تفریحی کارکنان حاضر و بازنشسته سپاه در کنار ساحل دریا با صدور امریه مشکلی وجود نداشته باشد.

این مسئول موضوع اقامت نیروهای سپاه کربلا در مشهد مقدس را از دیگر کارهای خدمات کارکنان خواند و توضیح داد: به منظور اقامت راحت خانواده‌های پاسداران و بازنشسته سپاه کربلا در سفر زیارتی امام رضا(ع)، هتل قائم با ظرفیت 62 سوئیت با دارا بودن 186 تخت آماده پذیرائی از پاسداران و خانواده‌های‌شان است که با تدابیر معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و هیات امنای هتل قائم برنامه‌های جدید و متنوعی اتخاذ شد تا رضایت‌مندی بیشتر زائران را همراه داشته باشد.

وطن‌پور با یادآوری برنامه‌های جدید خدمات هتل قائم مشهد آن را دارای چند هدف برشمرد و بیان کرد: با اجرای تحول در ارائه متنوع پذیرایی هتل قائم با ثابت نگه‌داشتن هزینه‌ها، تنوع در ذائقه و سلیقه میهمانان به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: سهمیه هتل قائم مشهد در نیمه دوم هر ماه برای اقامت خانواده‌های کارکنان، بازنشستگان و بسیجیان سپاه کربلا به فرماندهان نواحی و یگان‌ها اعلام می‌شود تا همکاران و بسیجیان با مراجعه به مراکز خدمات نواحی و یگان بتوانند با ثبت‌نام خود مجوز بهره‌مندی از هتل قائم را دریافت کنند.

مسئول مرکز خدمات کارکنان در خصوص بهره‌مندی کارکنان از وام مسکن گفت: با پیگیری فرمانده سپاه کربلا اعتباری در قالب وام مسکن به کارکنان سپاه کربلا در نظر گرفته شد که این موضوع به اطلاع فرماندهان نواحی و یگان های سپاه کربلا رسیده و سایر تسهیلات وام طبق روال سنوات قبل در قالب نظام جامع کالاهای اساسی و قرض‌الحسنه با لحاظ کردن شرایط انجام می‌گیرد.

وی در پایان از حسن توجه مدیرعامل بانک ملی استان مازندران در مورد اعطای تسهیلات بانکی 4 میلیارد ریالی در مرحله اول به کارکنان سپاه پاسداران و امیدواری از ادامه این روند تا پایان سال، این اقدام را شایسته تقدیر دانست.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول