اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد سفر رهبری

مسیر ورود رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی گلباران می‌شود

دبیر ستاد بزرگداشت ۱۹ مهر در خراسان شمالی گفت: مسیر ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی از فرودگاه بجنورد تا مصلی امام خمینی (ره) به مناسبت سالگرد سفر معظم‌له به این استان گلباران می‌شود.

مسیر ورود رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی گلباران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت 19 مهر سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی اظهار کرد: همچنین آیین نمادین استقبال از مقام معظم رهبری در 19 مهر سالروز ورود آقا به این استان، در مسیر ورود برگزار می‌شود.

وی افزود: با نخستین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی مراسم نمادین استقبال از محل فرودگاه بجنورد برگزار شده که در این مراسم تمثال مقام معظم رهبری در قالب کاروانی در جمع مردم و مسئولان تا مصلای امام خمینی(ره) مشایعت می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی همچنین از تشکیل ستاد استقبال نمادین از رهبر معظم انقلاب در سالگرد به خراسان شمالی خبر داد و افزود: ستادهای مشابهی نیز در شهرهای شیروان و اسفراین که میزبان رهبری در آن سفر بودند، تشکیل شده است.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه ویژه برنامه‌هایی به مناسبت گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است، گفت: این برنامه‌ها بنا به درخواست ستاد مردمی سفر فرماندهی کل قوا در این استان برای زنده کردن خاطرات سفر معظم له در آن روز، پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی، پخش گل و شیرینی، برگزاری همایش طلاب و روحانیان، گردهمایی ایثارگران، اجتماع فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌ها و افتتاح پروژه‌های سفر رهبری به استان از دیگر برنامه‌های این ستاد استقبال به شمار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست بر برگزاری باشکوه آیین استقبال نمادین از رهبر معظم انقلاب اسلامی در 19 مهرماه تاکید کرد.

سیف‌الله مطلبی گفت: با توجه به وجود شرایط جنگ نرم، تبلیغات گسترده دشمنان و فشارهای بین‌المللی، مردم خراسان شمالی با حضور گسترده خود در مراسم استقبال از رهبری حماسه بزرگی آفریدند.

وی افزود: برنامه‌های ویژه‌ای نیز بنا به توصیه استاندار خراسان شمالی از سوی دستگاه‌های اجرایی هم‌زمان با سالروز سفر رهبری به این استان برگزار می‌شود.

مطلبی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همواره باید فرهنگ ناب اسلام، ولایت و ایثار شهدا را احیا و تعمیق بخشیم و در احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بیش از پیش تلاش کنیم.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب اسلامی 19 مهر سال 91 به مدت هشت روز میهمان مردم استان خراسان شمالی بوده‌اند.

انتهای پیام/63002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول