اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل:

پیگیر سفر مقام معظم رهبری به استان اردبیل هستیم

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت‌: مردم و نمایندگان استان اردبیل پیگیر سفر مقام معظم رهبری به استان اردبیل هستند.

پیگیر سفر مقام معظم رهبری به استان اردبیل هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال ظهر امروز در دیدار مردمی خود در خلخال اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان علاقمند سفر مقام معظم رهبری به استان اردبیل هستند و ما نیز به تبع این درخواست و مطالبه مردم به جد موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم به کرات از نمایندگان مجلس و سایر مسئولان پیگیر این موضوع بوده‌اند که امیدواریم همه این تلاش‌ها و پیگیری‌ها منجر به سفر مقام معظم رهبری در آینده نزدیک به این استان شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما درخواست مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و همچنین دلسوزان نظام اسلامی را تقدیم دفتر مقام معظم رهبری خواهیم کرد و از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل انتظار داریم در اجابت این درخواست‌های مردم رایزنی‌های لازم را برای بسترسازی سفر مقام معظم رهبری  به این استان فراهم کنند.

جعفری بنه خلخال گفت: اردبیل به عنوان مهد تشیع و حسینیان سال‌های گذشته از فیض و برکت فراوانی دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بهره‌مند شده و در این راه هم مجمع نمایندگان و هم مسئولان سعی دارند تا با پیگیر‌ی‌های مستمر مقدمات و زمینه این سفر را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: سفر رهبر فرزانه انقلاب بعد از 13 سال می‌تواند زمینه و فرصتی را برای اهالی ولایت‌مدار استان اردبیل  فراهم آورد تا ضمن تجدید میثاق و پیمان با مقام معظم رهبری بستری فراهم آید تا بسیاری از مطالبات و خواسته‌های مردم از سوی معظم له مورد اجابت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رهبر فرزانه انقلاب آخرین‌بار 3 مرداد ماه سال 79 میهمان دیار دارالارشاد اردبیل بوده است.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول