اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

تحقق 95 درصدی مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کردستان در قروه

فرماندار قروه گفت: 95 درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری در قروه محقق شده است.

تحقق 95 درصدی مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کردستان در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 56 واحد مسکن ولایت در این شهرستان اظهار داشت: در این سفر ارزشمند 105 طرح عمرانی و خدماتی برای توسعه شهرستان مصوب شد که تا کنون 95 درصد آن تحقق یافته است.

وی گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، آبرسانی، گازرسانی، آب و فاضلاب، طرح هادی روستایی و تربیت بدنی اجرایی شده است.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای مصوبات سفر مقام معظم رهبری در این شهرستان را بالغ بر 350 میلیارد ریال اعلام کرد.

شیخی‌زاده از ثمرات ارزشمند این سفر پرخیر و برکت، به احداث 80 واحد مسکن ولایت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: توجه به اقشار کم درآمد جامعه، مصداق عملی خدمت به ولی نعمتان انقلاب است که امام راحل، همواره بر آن تاکید داشتند.

فرماندار قروه افزود: از بارزترین ویژگی‌های دولت اسلامی، خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه است که رهبر معظم  انقلاب  با توجهی که در سفر تاریخی خود به این قش داشتند، لزوم تداوم خدمت به محرومان را به مسئولان آموختند.

شیخی‌زاده با تاکید بر اینکه دستاوردهای فرهنگی سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان، بسیار فراتر از دستاوردهای عمرانی آن است، تصریح کرد: فرهنگ خدمت صادقانه و خالصانه  به مردم، از مصادیق این سفر ارزشمند فرهنگی است.

فرماندار قروه با تقدیر از عملکرد بسیار مطلوب بنیاد مسکن استان و شهرستان برای احداث واحدهای مسکن ولایت گفت: کار احداث این واحدهای مسکونی به خوبی انجام گرفته است و از مصالح با کیفیت برای آن استفاده شده است.

شیخی‌زاده افزود: این عملکرد و کیفیت کار در مقایسه با مسکن مهر بسیار بهتر و مطلوب‌تر است که هزینه کمتری را نیز در مقایسه با آن در برداشته است.

وی گفت: کسانی که سالیان متمادی فاقد سرپناه بوده‌اند، کار نیکی که برای بهره‌مندی آنان از مسکن انجام گرفته است، هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.

فرماندار قروه افزود: تا آخر هفته دولت امسال 117 طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: هرچند تمامی طرح‌ها در جای خود از ارزش ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های عمران و آبادی شهرستان برخوردارند، اما بهره‌برداری از این طرح شاخص دارای اهمیت دوچندانی است.

وی در پایان افزود: اهمیت این طرح به سبب امکان فراهم‌سازی بهره‌مندی افراد کم‌بضاعت جامعه است که بیشتر آنان زیرپوشش نهادهای حمایتی قرار دارند.

انتهای پیام/79009/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول