اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشگین‌شهر:

اولین یادواره 605 شهید مشگین‌شهر برگزار شد

اولین یادواره 605 شهید شهرستان مشگین شهر امروز با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

اولین یادواره 605 شهید مشگین‌شهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 605 شهید والامقام شهرستان مشگین‌شهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار مشگین‌شهر، مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر‌کل سازمان تبلیغات استان اردبیل و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی، شاعر پرآوازه کشور حاج کلامی زنجانی و همچنین با حضور خیل عظیمی از مردم متدین و ولایتمدار شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

در این مراسم حمید عباداللهی فرماندار مشگین‌شهر با بیان اینکه با تشکیل کمیته‌های چهارگانه و دبیرخانه یادواره از ماه ها قبل به دنبال ایجاد بستری مناسب برای برگزاری هرچه باشکوهتر این یادواره بودیم ادامه داد: هدف ما از برگزاری این مراسم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بود که بنا به فرموده مقام معظم رهبری امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

وی ادامه داد: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، در جامعه و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و نوجوانان امروزی، معرفی و شناساندن شهدا و راه شهدا به نسل امروز و ارائه الگو های عملی از سیره و خطی مشی شهدا، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از دیگر اهداف این یادواره بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،فرماندار مشگین‌شهر در این مراسم افزود: ما امروز هر دستاوردی را صاحب شدیم به واسطه دلاورمردی‌های فرزندان برومند این سرزمین بوده است.

انتهای پیام/62009/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول