اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر حوزه علمیه اصفهان:

کشور در ابعاد مختلف به رزمنده نیاز دارد

استاد و پژوهشگر حوزه علمیه اصفهان گفت:کشور امروز در ابعاد مختلف به رزمنده نیاز دارد.

کشور در ابعاد مختلف به رزمنده نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی گرجی ظهر امروز در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید گمنام در مرکز آموزش توپخانه و موشک‌های شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی اظهار داشت: تمام ملت ایران باید قدردان شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنها باشند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا نشان از قدر‌شناسی مردم است، اضافه کرد: جهاد یکی از درب‌های بهشت است که نصیب افراد خاص عالم و مقربان می‌شود.

استاد و پژوهشگر حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر اینکه روح جهاد و شهادت ملت ما را سرافراز کرده است، تصریح کرد: جهاد سبب عزت مسلمانان و اسلام شده و روحیه جهادی باید در میان تمام افراد تقویت شود.

گرجی با بیان اینکه شهادت سعادت عظیمی است که نصیب هر شخصی نمی‌شود، ادامه داد: ملتی که از جهاد بترسد ذلیل می‌شود و ملت‌هایی بودند که با حضور یک ناو جنگی در منطقه عقب‌نشینی کرده، اما ملت ایران با تمام تهدیدها و تبلیغات با قدرت تمام برای حفظ ارزش‌های ایران اسلامی تلاش می‌کنند و ایران اسلامی هر روز عزت بیشتری پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا اهل سحر بودند و در دل شب به راز و نیاز می‌پرداختند که امروز ما نیز باید خط آن‌ها را دنبال کنیم، تاکید کرد: کشور امروز در ابعاد مختلف به رزمنده نیاز دارد تا در فرهنگ، صنعت و اقتصاد بتوانیم خطوط دشمن را بشکنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز نقطه قوت کشور اطاعت از ولایت است، اذعان داشت: امروز نیروهای نظامی ما مردمی هستند و این روحیه مردمی باید حفظ شود.

در ادامه پیکر مطهر این شهید گمنام با حضور نیروهای نظامی تشییع و به خاک سپرده شد.

شایان ذکر است طی دو روز گذشته پیکر شش شهید در استان اصفهان تشییع شد.

انتهای پیام/63015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول