اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی:

توسعه صنعتی پایدار در گرو توسعه زیرساخت‌های صنعتی و حفاظت محیط زیست است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: توسعه صنعتی پایدار در گرو توجه همزمان به توسعه زیرساخت‌های صنعتی و حفاظت محیط زیست است.

توسعه صنعتی پایدار در گرو توسعه زیرساخت‌های صنعتی و حفاظت محیط زیست است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی عسگری ظهر امروز در کارگاه آموزشی مدیریت پسماند شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: توسعه صنعتی پایدار در گرو توجه همزمان به توسعه زیرساخت‌های صنعتی و حفاظت محیط زیست است؛ و شرکت شهرک‌های صنعتی استان از آغاز فرآیند شهرک‌سازی صنعتی و ایجاد نواحی صنعتی مطالعات جامع زیست محیطی را در دستور کار قرار داده و تمام ضوابط و الزامات زیست محیطی را در طراحی و استقرار واحدهای صنعتی در نظر گرفته است.

وی از ارائه مشاوره کارشناسی به واحدهای متقاضی در خصوص پسماند توسط کارشناسان محیط زیست در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و افزود: حمل و دفع پسماندهای عادی در شهرک‌های صنعتی استان می‌پذیرد.

عسگری با اشاره به اهمیت دوره آموزشی مدیریت پسماند و آگاه سازی واحدهای صنعتی و مدیریت چالش‌های احتمالی زیست محیطی گفت: دیدگاه مشترک و تعامل موثر فی مابین شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان سبب پیشبرد اهداف مشترک می‌شود.

وی با بیان اینکه 48 شهرک صنعتی مصوب دولت و چهار شهرک صنعتی مصوب در هیئت مدیره سازمان در آذربایجان شرقی است، بیان کرد: 36 ناحیه صنعتی در استان در حال بهره‌برداری و واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران بوده و 13 شهرک دیگر در حال احداث است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی فضای سبز شهرک‌های صنعتی استان را 280 هکتار اعلام کرد و افزود: شهرک‌های صنعتی استان در سه ماهه نخست امسال از لحاظ تخصیص فضای سبز مقام نخست را در کشور کسب کرد.

وی اضافه کرد: در شهرک‌های صنعتی استان 276 هزار اصله درخت کاشت شده است.

عسگری تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه خود می‌‌داند که به عنوان عضو کوچکی از این جامعه بتواند با تکیه بر توانمندی‌های خود و بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های علمی و اجرایی استان، زمینه شکل‌گیری و توانمندسازی صنایع کوچک و همچنین ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی را دنبال کرده و با توسعه همکاری‌های خود با ذینفعان نقش خود را در توسعه صنایع کوچک و حمایت همه جانبه از استقرار صنایع در استان ایفا کند.

انتهای پیام/60002/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول