اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی:

خیرین 1100 مترمربع زمین به کتابخانه‌عمومی دشتی واگذار کردند

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی گفت: خیرین برای توسعه فعالیت کتابخانه عمومی دشتی سه قطعه زمین و ساختمان در خورموج در اختیار انجمن کتابخانه‌های عمومی قرار دادند.

خیرین 1100 مترمربع زمین به کتابخانه‌عمومی دشتی واگذار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مجتبی عباسی ظهر امروز در دومین جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید و انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اقدامات انجام شده توسط  خیرین در حوزه کتابخانه‌ها در شهرستان گفت: با پیگیری و ارتباط با خیرین شهرستان در سال‌جاری یک قطعه زمین به مساحت 400 مترمربع و مبلغ 100 میلیون تومان، یک ساختمان مسکونی به مساحت 300 مترمربع و زمینی به مساحت 400 متر مربع در شهر خورموج اهدا گردیده است.

رئیس و دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی اضافه کرد: به‌زودی کار ساخت و احداث کتابخانه‌ای جدید و استاندارد توسط فردی خیر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: انتقال تجهیزات، قفسه و کتاب به ساختمان اهدایی صورت گرفته و به‌زودی شاهد افتتاح این کتابخانه خواهیم بود.

عباسی به راه اندازی ایستگاه مطالعه در بانک ملی مرکزی خورموج خبر داد و یادآور شد: با تفاهم نامه‌ای که با بانک ملی امضا شده در آینده‌ای نزدیک شاهد راه اندازی ایستگاه مطالعه در این مرکز هستیم که این می‌تواند در ارتقای سطح مطالعه در بین شهروندان نقش مهمی ایفا کند.

فرماندار دشتی نیز ضمن تقدیر از کارهای انجام گرفته بر همکاری و همیاری شهرداری با اداره کتابخانه‌های شهرستان در خصوص احداث کتابخانه جدید تاکید کرد.

سید علی هاشمی افزود:  ما تمام تلاش و کوشش خود را در زمینه توسعه کتابخانه‌ها انجام می‌دهیم و با تخصیص اعتبار لازم به ساخت این کتابخانه کمک خواهیم کرد.

هاشمی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی می‌توانند نقش موثر در ایجاد یک جامعه دانش بنیان و گسترش اقتصاد دانش محور در آن ایفا نمایند یادآور شد: امروزه فرهنگ بر همه ابزارهایی که در اختیار افراد جامعه می‌باشد به تمامی آداب، معتقدات، علوم، هنر و سازمان‌های اجتماعی که در یک جامعه وجود دارد اطلاق می‌شود و کتابخانه‌های عمومی نقش به‌سزایی در رشد استعدادهای جوانان ما دارند.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی همیشه به‌عنوان مراکز اطلاعات و دانش تلقی می‌شوند و سازماندهی، مدیریت و گسترش دانش از جمله وظایف اصلی و عمده آن‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول