اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

یادواره 25 شهید شهرک‌ باهنر‌ زرند برگزار شد‌‌

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره 25 شهید شهرک‌ باهنر شهرستان زرند برگزار شد‌.

یادواره 25 شهید شهرک‌ باهنر‌ زرند برگزار شد‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فضایی آکنده از معنویت یادواره 25 شهید شهرک شهید باهنر شهرستان زرند برگزار شد‌.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از مقام شهدا بر تبعیت از رهبری تأکید کرد و اظهار داشت: شهدا با تبعیت و پیروی از ولی‌زمان به درجات عالی رسیدند.

وی‌ گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را به منزله تجلیل از تلاش و ایثارگری‌های آنان دانست و افزود: مردم ‌انقلابی و ولایتمدار ما وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در مقابل سیل عظیم دشمنان به اثبات رساندند.

کرمی‌پور نشان دادن عزت حسینی و اطاعت از ولایت را مهم‌ترین درس شهدا دانست و افزود: شهدای والامقام نیز با اهدای خون خود پرچم ولایت را برافراشتند و اجازه ندادند چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی خاموش شود.

وی خاطر نشان کرد: شهدا با تقدیم جان خود راه با عزت زیستن و چگونه عزیز بودن را به ما نشان دادند‌ و ‌هر آن چه امروز داریم به برکت خون شهدا است‌ به همین دلیل نباید وصایا و آرمان‌های آن عزیزان را به فراموشی بسپاریم‌.

مراسم معنوی شبی با شهدا در گلزار شهدای زرند

مهدی جعفری رئیس دادگستری شهرستان زرند در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به یاد‌آوری فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: ما در جنگ به جهانیان ثابت کردیم که پای اسلام‌، انقلاب و امام خود تا آخر ایستاده‌ایم.

وی گفت: شهید وقتی به درجه شهادت می‌رسد‌ به بالاترین نعمت نائل می‌شود و باب‌الجهاد یکی از باب‌های بهشت که شهدا وارد آن می‌شوند و همنشین پیامبران، صالحان و بزرگان هستند.

جعفری افزود: شهدا با نثار خون خود وظیفه الهی خود را به نحو احسن انجام دادند و اکنون نوبت ما مسئولان است که پاسدار خون شهدا باشیم.

وی گفت: خداوند متعال نیرو و توان لازم را در ما ایجاد کند تا حافظ آرمان‌های شهیدان‌ باشیم.

در این مراسم باشکوه عباس ایرانمنش از راویان دفاع مقدس به حال هوای معنوی بسیجیان در دوران دفاع مقدس و خاطراتی از عملیات‌های مختلف رزمندگان سلحشور پرداخت و گفت: شهدا برای آنکه دار و ندارشان را در راه اسلام تقدیم خدا کردند به جایگاهی رسیده‌اند که همه ‌مردم آنها را دوست دارند.

انتهای پیام/80022/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول