اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان در آیین کاشت نهال در اهواز:

سرانه فضای سبز برای هر خوزستانی 14 متر مربع است

استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز برای هر خوزستانی 14 متر مربع است.

سرانه فضای سبز برای هر خوزستانی 14 متر مربع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در روز نظافت عمومی در حاشیه مراسم کاشت نهال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 23 سال پیش در همچین روزهایی 23 هزار شهید و هزاران آزاده را تقدیم اسلام کردیم و این روز‌ها مقارن شد با روز نظافت عمومی و نهالکاری تا محیطی سالم و بانشاط به وجود آوریم.

وی ادامه داد: روز نظافت عمومی برای سومین سال متوالی در جهت ارتقا فرهنگ بهداشت عمومی و حفظ طبیعت پایه گذاری شد و امیدواریم این حرکت نمادین به صورت مستمر انجام شود.

استاندار خوزستان به سفر آخر خود به یکی از استان‌ها و وضعیت بد بهداشت عمومی و طبیعت در آن مکان اشاره کرد و گفت: تا قبل از سال 89 در خوزستان نیز برای مسافران از نظر بهداشت محیط حس بدی به وجود می‌آمد اما با توجهاتی که توسط کلیه دستگاه‌های متولی انجام گرفت در حال حاضر در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: مردم خوزستان باید بدانند که با رعایت بهداشت عمومی و حفظ فضای سالم به خودشان کمک می‌کنند و فرهنگ والای خوزستان را نشان می‌دهند.

حجازی به تاثیر نهال کاری در کاهش اثرات گرد و غبار و بادهای سخت اشاره و تصریح کرد: برای ایجاد فضای سبز از محل سفر چهارم 10 میلیارد تومان پیش بینی و تخصیص داده شد و تا کنون توانسته‌ایم یک هزار و 200 هکتار کمربند سبز را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه استاندارد سرانه فضای سبز برای هر نفر 20 متر مربع برای هر نفر است عنوان کرد: در خوزستان سرانه فضای سبز برای هر نفر در حال حاضر 14 متر مربع است.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: در اهواز علاوه بر کمربندی نقاط دیگری را توافق کردیم که به فضای سبز تبدیل شود تا مردم از همه ظرفیت استان برای آشتی با طبیعت استفاده کنند.

انتهای پیام/72011/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول