اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

اهمیت نظافت عمومی به اندازه نظافت فردی است

استاندار خوزستان گفت: اهمیت نظافت عمومی به اندازه نظافت فردی است که با عدم رعایت آن حقی را از دیگران ضایع می‌کنیم.

اهمیت نظافت عمومی به اندازه نظافت فردی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در مراسم روز نظافت عمومی که صبح امروز در مدرسه راهنمایی شهید فرید نیا برگزار شد اظهار کرد: روز نظافت عمومی با آغاز سال تحصیلی به صورت نمادین آغاز شد.

وی ادامه داد: نمادین بودن این روز به این معناست که هر روز باید این حرکت صحیح را داشته باشیم و مختص به یک روز نیست زیرا نظافت جز ایمان ما است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه اهمیت نظافت عمومی به اندازه نظافت فردی است تصریح کرد: اگر به نظافت عمومی توجه نداشته باشیم حقی را از کسانی که دوست دارند در محیطی تمیز باشند ضایع کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه نظافت عمومی انسجام و هماهنگی خوبی در سطح استان ایجاد شده است گفت: خوزستان دارای شرایط اقلیمی سختی است و گرمای هوا شرایط را برای رشد بیماری‌های پوستی و تنفسی فراهم می‌کند بنابراین به مقوله بهداشت باید بیشتر توجه شود.

حجازی خاطر نشان کرد: در خوزستان نزدیک به چهار میلیون راهیان نور و دو میلیون مسافر نوروزی داریم که آن‌ها تغییرات استان را از نظر بهداشت و تمیزی نسبت به گذشته حس می‌کنند.

وی با بیان اینکه می‌توانیم از ظرفیت رسانه در فرهنگ سازی نظافت عمومی استفاده کنیم اظهار کرد: اگر فرهنگ‌سازی انجام شود مردم پا به عرصه می‌گذارند و به کمک ما خواهند آمد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان در همه عرصه‌ها نمونه‌ای در کشور بوده است خاطر نشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس از نظر تعداد شهدا و نوجوانانی که به ایران اسلامی تقدیم کردیم نمونه بودیم و اگر کسانی همچون بهنام محمدی با دست خالی توانستند در مقابل دشمن بایستند ما نیز می‌توانیم از نظر بهداشت شهری نمونه باشیم.

وی با بیان اینکه در مدارس شهردار انتخاب شده است اشاره کرد: زمانی که وارد یک مدرسه می‌شویم با یک محیط پاک مواجه شویم بسیار ارزشمند است و شهرداران مدرسه متولی این امر هستند.

حجازی خطاب به دانش آموزان گفت: شما از ابتدای ورود به عرصه زندگی اجتماعی بدانید نظافت ارزش بسیاری دارد و نیاز است بیشتر به آن پرداخته شود.

وی اضافه کرد: اگر در جایی عدم رعایت بهداشت را دیدید تذکر دهید زیرا یک امر به معروف است که بعضی از افراد از آن غافل هستند و ما با این تذکرات می‌توانیم نگاه جامعه را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/72011/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول