اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجمع راویان فتح در ملایر:

شهدا ولایتمداران واقعی بودند/شهدا هویت ایران اسلامی

مدیر مجمع راویان فتح در شهرستان ملایر شهدا را ولایتمدار واقعی خواند و گفت: شهدا در همه لحظات حتی حساس‌ترین زمان هشت سال دفاع مقدس بی‌چون و چرا تابع ولایت فقیه بودند.

شهدا ولایتمداران واقعی بودند/شهدا هویت ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، آیت قربانی صبح امروز در یادواره 17 شهید پایگاه امام حسن(ع) حوزه المهدی تویسرکان با بیان اینکه شهدا هویت ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: اگر ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نبود وضعیت امروز کشور همانند کشورهای منطقه بود.

وی متذکر شد: جنگ تحمیلی، تنها جنگی بود که همه کشورها بر انجام آن متحد شده و علیه انقلاب اسلامی ایران همدست شدند.

مدیر مجمع راویان فتح در شهرستان ملایر تأکید کرد: مقاومت و جهاد ملت ایران اسلامی با رهبری‌های مدبرانه امام خمینی(ره) نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اینکه 900 هزار کیلومتر مربع از خاک کشور ایران به واسطه بی‌لیاقتی و عدم کفایت حاکمیت‌های زمان قبل از انقلاب به دشمن واگذار شده بود، یادآور شد: رزمندگان سلحشور ایران، با ایستادگی در جنگ تحمیلی، یک وجب از خاک ایران را به دشمنان ندادند.

قربانی توکل به خداوند را عامل مهم در موفقیت پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس دانست و گفت: روح تعبد در شهدا موج می‌زد و در هر شرایطی تنها برای رضای خداوند گام بر می‌داشتند.

وی شهدا را ولایتمدار واقعی خواند و تصریح کرد: شهدا در همه لحظات حتی حساس‌ترین زمان‌ هشت سال دفاع مقدس بی‌چون و چرا تابع ولایت فقیه بودند.

مدیر مجمع راویان فتح در شهرستان ملایر تأکید کرد: رزمندگان دفاع مقدس در جنگ تحمیلی عاشواریی مقاومت کردند و حسینی‌وار به شهادت رسیدند.

وی استقامت و صبر، همگانی شدن ایثار و فرهنگ شهادت‌طلبی را از ویژگی‌های دفاع مقدس عنوان کرد.

قربانی با تاکید بر اینکه همه مدیون مادران شهدا هستیم، گفت: مادران و همسران شهدا نقش اساسی و ارزشمندی در جنگ داشتند و این درحالی است که ما در مراسم‌ها از آنها کمتر یاد می‌کنیم.

فرمانده سپاه تویسرکان نیز با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌های رزمندگان اسلام است، گفت: نشر رویداد ایستادگی ملت ایران در برابر دنیا، مناسب‌ترین شیوه برای احیای فرهنگ شهید و شهادت است.

سعید سعیدی افزود: جامعه امروز به شناخت سیره شهدا برای دنبال کردن راه شهیدان نیاز دارد، پس می‌طلبد متولیان امر در این زمینه با برنامه‌های متناسب با مقتضیات زمان، ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا در احیا و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت نقش‌آفرین است، ابراز کرد: یاد و خاطر شهدا و بیان رفتار و منش آن‌ها جامعه را نسبت به حرکات دشمن هوشیار و آگاه می‌کند.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول