اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

پیکر دو شهید گمنام به شهرستان دلگان انتقال یافت

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: پیکر دو شهید گمنام صبح امروز به شهرستان دلگان انتقال یافت.

پیکر دو شهید گمنام به شهرستان دلگان انتقال یافت

حمزه دهقان در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام به سمت مصلی الغدیر دلگان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تاکنون 45 شهید گمنام در 14 نقطه از سیستان و بلوچستان تدفین شده‌اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته پیکر دو شهید گمنام با پرواز مستقیم وارد شهرستان ایرانشهر شد و پس برگزاری دو برنامه معنوی در مصلی و دانشگاه ولایت ایرانشهر، صبح امروز پیکر این دو شهید برای تدفین به شهرستان دلگان منتقل شد.

دهقان افزود: این حرکت یک حماسه فرهنگی تبلیغی است که نکات مثبت و برکات فراوانی در پی داشته و سبب افزایش انس و توسل مردم با شهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه تدفین پیکر دو شهید گمنام در این استان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان است، یادآور شد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سراسر این استان برنامه‌های مختلفی از جمله افتتاح نمایشگاه‌های هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های سیاسی و بصیرتی‌ و نواختن زنگ مقاومت و ایثار، برگزار شده است.

مراسم استقبال از شهدای گمنام با شکوهی خاص در شهرستان دلگان در حال برگزاری است، در این مراسم خانواده شهدا، مسئولان و همه اقشار مردم حضور دارند.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول