اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام و معاون سرمایه‌گذاری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد

ارتباطات جهانی قشم الویت مدیریت جدید است

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور گفت: ارتباط جهانی قشم باید در دوره جدید مدیریت منطقه آزاد قشم اتفاق بیفتد و این جزیره مستعد است به هاب اقتصادی منطقه تبدیل شود.

ارتباطات جهانی قشم الویت مدیریت جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد معزالدین امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: این منطقه باید به هاب اقتصادی کشور در منطقه تبدیل شود.

وی افزود: در راستای اهداف دولت تدبیر و امید، کلید مدیریت منطقه آزاد قشم در اختیار فردی از جنس مردم خونگرم جزیره قشم قرار گرفته و با توجه به توانمندی‌های وی امید می‌رود دوره جدید اداره منطقه آزاد قشم با شکوفایی هر چه بیشتر همراه باشد.

این مسئول ادامه داد: مناطق آزاد کشور با بهره‌گیری از سرمایه بخش خصوصی و براساس قوانین و مقررات خاص باید به مدل و الگوی فعالیت‌های مختلف اقتصادی کشور تبدیل شوند.

قائم مقام و معاون سرمایه گذاری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور تصریح کرد: ارتباط جهانی قشم باید در دوره جدید مدیریت منطقه آزاد قشم اتفاق بیفتد و این جزیره مستعد به هاب اقتصادی منطقه تبدیل شود.

شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم نیز گفت: علی‌رغم خدمات 23 ساله سازمان منطقه آزاد در قشم، امروز همه باید در فکر جبران کاستی‌ها در این منطقه باشیم.

وی افزود: کاستی‌ها در منطقه آزاد قشم به دو عامل ابهامات قانونی و عدم حمایت مردم از مسئولان ارتباط دارد.

این مسئول ادامه داد: طی 23 سال فعالیت منطقه آزاد در قشم مدیران اجرایی اعم از سازمان منطقه آزاد و فرمانداری با یکدیگر بر سر تفسیر از قانون اختلاف داشته و مردم بیشترین صدمه را از این اختلافات خورده‌اند.

اسفندیار حیدری پور مدیر عامل پیشین سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این آئین بخشی از فعالیت 20 ماهه خود را در ارتباط با توسعه صنعت در این منطقه بیان داشت.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح و هدایا از تلاش مهندس اسفندیار حیدری پور تقدیر و با قرائت حکم مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم، فعالیت سه ساله دکتر شهریار مشیری به عنوان رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم آغاز شد.

انتهای پیام/88001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول