اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قشم:

نیروهای مسلح ایران با ‌تبعیت از رهنمودهای رهبری جانانه در مقابل دشمنان ‌‌ایستاده‌اند‌

امام جمعه قشم گفت:‌ نیروهای مسلح ایران با ‌تبعیت از رهنمودهای رهبری جانانه در مقابل دشمنان ‌‌ایستاده‌اند‌

نیروهای مسلح ایران با ‌تبعیت از رهنمودهای رهبری جانانه در مقابل دشمنان ‌‌ایستاده‌اند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین رضا جوکار عصر امروز در حاشیه حضور نمایشگاه دفاع مقدس با اشاره به برگزاری رژه نیروی مسلح طی روزهای گذشته در سراسر کشور، اظهار داشت: نیروهای جان بر کف و نیروهای حافظ تنگه هرمز و خلیج فارس در جزایر نیز مقتدرانه پای بر زمین کوبیدند.

وی با بیان اینکه، نیروهای مسلح حضور عزتمندانه خودشان را به رخ دشمن کشیدند، گفت: این حضور به منزله اعلام این بود که اگر دشمن در فکر تجاوز به این مملکت و به این مردم داشته باشید این تنگه هرمز و آبهای خلیج فارس مدفن و هلاکت بدخواهان ملت ایران تبدیل می‌شود.

امام جمعه قشم ادامه داد: امروز عزیزان ما در صحنه‌های مختلف ثابت کردند که نیروهای جان بر کف جمهوری اسلامی در مقابل دشمن ایستاده و از سر سوزنی کوتاه نخواهند آمد و به پیروی از آرمان‌های امام راحل و خون شهدا و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه ولی امرشان جانانه در مقابل دشمن می‌ایستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پاسداشت و بزرگداشت دفاع مقدس، از این برهه از تاریخ ایران به عنوان سرمایه معنوی زنده انقلاب یاد کرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری گفتند دفاع مقدس یک گنج است.

انتهای پیام/88001/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول