اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف معارفه مدیر عامل جدید سازمان قشم

حضور اکبر ترکان در قشم قطعی شد

حضور اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور در مراسم معارفه مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم قطعی شده است.

حضور اکبر ترکان در قشم قطعی شد

به گزارش خبرنگار فارس از قشم، مراسم تودیع اسفندیار حیدری‌پور و معارفه دکتر شهریار مشیری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، روز سه‌شنبه مورخ دوم مهرماه ساعت 11 در تالار وحدت جزیره قشم برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود دکتر شهریار مشیری که در انتخابات اخیر ریاست ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در هرمزگان را عهده‌دار بود دارای مدرک دکترای معماری از دانشگاه تورین ایتالیا و دکترای شهرسازی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است.

وی قریب به 20 سال سکان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و واحدهای شهرستانی استان هرمزگان به صورت همزمان در دست داشته و سوابقی همچون ریاست سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان و یک دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و عضویت در شورای شهر اول بندرعباس را نیز در کارنامه خود دارد.

براساس حکم جدید هیئت دولت که در تاریخ بیست و هفتم شهریورماه سال 1392 به تایید ریاست جمهوری اسلامی ایران رسید وی به عنوان مدیر عامل بزرگترین سازمان منطقه آزاد کشور تعیین شد.

انتهای پیام/88001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول