اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

یادواره شهدای کارگر شهرستان گلپایگان برگزار شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، یادواره شهدای کارگر شهرستان گلپایگان برگزار شد.

یادواره شهدای کارگر شهرستان گلپایگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، غلامعلی قادری ظهر امروز در یادواره گرامیداشت شهدای کارگر گلپایگان که در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شده بود، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس گفتمان جدیدی در کشور ایجاد شد.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ شیعه و یادآوری حماسه کربلا از ثمرات دوران دفاع مقدس بود، ادامه داد: فرهنگ ایثار، خودگذشتگی، یکدلی و همراهی از نتایج دوران دفاع مقدس بود که این مصادیق را فقط می‌توان در رزمندگان آن دوران مشاهده کنیم.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: نسل جوان باید با  فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و مطالعاتی خود را در حوزه دفاع مقدس گسترش دهند. 

وی به برپایی کنگره 23 هزار شهید استان اصفهان در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار در استان اصفهان کنگره 23 هزار شهید استان برگزار شد که از این تعداد 6هزار و 300 شهید به شهدای کارگر استان اختصاص داشت و هدف از برپایی این کنگره زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های شهدا بود.

قادری متذکر شد: در شش ماهه نخست امسال با بصیرت و هوشیاری مردم ایران حماسه سیاسی تحقق پیدا کرد و دولت تدبیر و امید به روی کار آمد و فضای اعتماد بر کشور حاکم شد. 

وی به تحقق سال حماسه اقتصادی که مد نظر مقام معظم رهبری است نیز اشاره کرد و یادآور شد: در سال حماسه اقتصادی باید حماسه‌ای مانند دوران دفاع مقدس اتفاق بیفتد تا وضعیت اقتصادی کشور متحول شود و این امر با صرفه جویی و پرهیز از اسراف و مدیریت منابع و اعتبارات امکان پذیر است و با کمک همدیگر و تدبیر می‌توانیم به تحقق این امر کمک کنیم.

به گزارش فارس، در پایان از 44 خانواده شهید کارگر شهرستان گلپایگان با لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/63014/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول