اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف برون‌سپاری اجرای برنامه‌ها

33 کانون تخصصی در کانون‌های مساجد فارس فعالیت می‌کنند

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس از فعالیت 33 کانون تخصصی در مساجد این استان خبر داد و گفت: این کانون‌ها با هدف برون‌سپاری اجرای برنامه‌ها در نقاط مختلف فارس راه‌اندازی شده‌اند.

33 کانون تخصصی در کانون‌های مساجد فارس فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی، در جلسه مدیران کانون‌های تخصصی مساجد این استان اظهار داشت: بیش از یک‌هزار کانون فرهنگی و هنری در مساجد فارس فعالیت می‌کنند که از این تعداد 33 کانون در رشته‌هایی نظیر قرآن، نماز، مهدویت، ایثار و شهادت، مشاوره، عفاف و حجاب به صورت تخصصی فعالیت دارند.

وی با اشاره به دیگر رشته‌های فعالیت کانون‌های تخصصی فارس گفت: آموزش، پژوهش، کتابخانه‌‌ای، سمعی و بصری، تبلیغات، مراسم، همایش‌ها، اردوها و مناسبت‌ها، هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات، سرود و آهنگ‌های انقلابی، هنرهای نمایشی، فناوری اطلاعات، ورزش و چهره‌ به چهره از جمله دیگر رشته‌هاست.

نیازی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت استان فارس و برخورداری از شهرستان‌های متعدد در بعضی از رشته‌ها بیش از یک کانون تخصصی فعالیت می‌کند و برخی از این کانون‌ها در سطح روستا فعالیت چشمگیر و خوبی دارند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس با اشاره به اینکه این کانون‌ها با هدف برون‌سپاری اجرای برنامه‌ها در نقاط مختلف این استان راه‌اندازی شده‌اند، افزود: این کانون‌ها فعالیت‌هایی را در طول سال با همکاری دبیرخانه برای دیگر کانون‌های فارس برگزار خواهند کرد.

در جلسه مدیران کانون‌های تخصصی مساجد فارس ضمن امضای تفاهم‌نامه برنامه‌های سال 92 در مورد اجرای برنامه در شش ماهه دوم سال جاری بحث و تبادل نظر به عمل آمد و همچنین مدیران کانون‌های تخصصی این استان به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های صورت گرفته پرداختند.

انتهای پیام/ 2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول