اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری همدان خبر داد

برخورد با رانندگان کامیون‌های متخلف تخلیه نخاله‌های ساختمانی

معاون دادگستری همدان گفت: در صورت ارائه لیست رانندگان کامیون‌های متخلف در زمینه تخلیه نخاله‌های ساختمانی از سوی شهرداری، مجازات سنگینی را برای این افراد تعیین خواهیم کرد.

برخورد با رانندگان کامیون‌های متخلف تخلیه نخاله‌های ساختمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید گلستانی عصر امروز در جلسه ساماندهی تخلیه نخاله‌های ساختمانی اظهار داشت: در حال حاضر برای ارائه خدمات شهری به شهروندان روش جدید و علمی جایگزین روش‌های سنتی شده‌ تا بتوانیم با مدیریت درست و به‌روز خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات موفق و مطلوب باید از دانشگاه‌ها شروع کرده و با کمک اساتید دانشگاهی، آموزش‌های درست را ارائه دهیم.

معاون دادگستری همدان با بیان اینکه بحث زباله در جامعه کنونی یک بحث علمی است، ادامه داد: اگر در امر بازیافت و یا تولید زباله از مردم هزینه‌ای دریافت کنیم می‌توانیم تولید زباله را کاهش داده و خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در همین راستا باید مردم را آموزش دهیم تا زباله‌های خشک و تر را از هم احصا کنند، ابراز داشت: برای حل مشکل کامیون‌های متخلف در زمینه تخلیه نخاله‌های ساختمانی و همچنین زباله، شهرداری‌ها می‌توانند اقدام به ایجاد شرکت‌هایی برای تخلیه زباله و یا نخاله کنند.

گلستانی ابراز داشت: در زمینه برخورد با متخلفان و همچنین ساماندهی زباله و نخاله‌های سطح شهر، نیازمند مدیریت صحیح و قوی هستیم تا بتوانند با برنامه‌ریزی مشکلات را حل کنند.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم در ازای تولید زباله اضافی هزینه دریافت کنیم در آن صورت تولید زباله در جامعه به حداقل می‌رسد.

معاون دادگستری همدان ادامه داد: هر چه از برنامه توسعه شهری عقب‌تر باشیم باید برای پیشروی در آینده هزینه‌های چند برابر را پرداخت کنیم.

وی در پایان سخنانش گفت: در صورت ارائه لیست رانندگان کامیون‌های متخلف در زمینه تخلیه نخاله‌های ساختمانی از سوی شهرداری، مجازات سنگینی را برای این افراد تعیین خواهیم کرد.

انتهای پیام/89007/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول