اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت در استخر کوثر قم

برترین مردان نجات غریق و غواصی قم مشخص شدند

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم از برگزاری پیکارهای انتخابی و قهرمانی قم و معرفی نفرات برتر برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

برترین مردان نجات غریق و غواصی قم مشخص شدند

محمدعلی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: گام‌های خوبی برای توسعه و رشته ورزشی نجات غریق و غواصی در قم برداشته شده است و خوشبختانه ناجیان غریق بسیار حرفه‌ای و آماده‌ای در قم فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر همواره بهترین ناجیان غریق قم آماده ایمن‌سازی استخرها بوده‌اند و حالا همین عزیزان در جریان رقابت‌های قهرمانی و انتخابی نجات غریق و غواصی قم برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم با بیان اینکه این هیئت همواره از بهترین و با تجربه‌ترین ناجیان خود برای مراقبت و ایمن‌سازی فضای استخرها در فصل تابستان بهره می‌گیرد، بیان داشت: همین ناجیان در پیکارهای انتخابی قم رقابت جالب توجهی با یکدیگر داشتند و نشان دادند که تیم قم می‌تواند در مسابقات قهرمانی کشور حضور موفقی داشته باشد.

وی ابراز کرد: در این دوره با توجه به اینکه قرار بود برترین‌ها در ترکیب تیم هیئت نجات غریق و غواصی استان قم راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شوند، سطح مسابقات بالا بود و در نهایت این امیر مبینی بود که دیگر حریفان را از پیش رو برداشت و قهرمان شد.

مرادی عنوان داشت: رقابت برای کسب عنوان نایب قهرمانی نیز جذاب بود و در نهایت این محمد مستقیم بود که توانست در جایگاه دوم قرار بگیرد، ضمن اینکه مقام سوم این دوره از مسابقات به کاظم برغمدی رسید تا این پیکارها با معرفی برترین‌ها پایان یابد.

وی با اشاره به فعال بودن ناجیان غریق قم در فصل تابستان سال جاری، تصریح کرد: هر سال در شهر قم در روزهای گرم تابستان، علاقمندان زیادی به شنا روی می‌آورند و شهروندان قمی از استخرها و رشته شنا بیشتر استقبال می‌کنند که ناجیان غریق حضور همه جانبه‌ای داشتند.

مرادی ادامه داد: هیئت نجات غریق و غواصی در تعامل نزدیک با هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم سعی کرد همچون سال‌های گذشته با به‌کارگیری بهترین امکانات و نیروهای متخصص، خدمات خوبی به علاقمندان به این رشته ارائه دهد.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم تصریح کرد: البته هر ساله شاهد هستیم که استفاده‌کنندگان از استخرهای شنا در سطح شهر قم انصافا به نکات ایمنی که هم در استخرها به نمایش درآمده و هم توسط ناجیان غریق گوشزد می‌شود، توجه کرده و آن‌ها را رعایت می‌کنند تا خدای ناخواسته اتفاق ناخوشایندی در حین تفریح با رشته جذاب شنا به وجود نیاید.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول