اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

نجات غریق کردستان از قافله کشور عقب نمی‌ماند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با تأکید بر آمادگی ورزشکاران نجات غریق استان کردستان از تمام جوانب، گفت: ورزش نجات غریق استان هیچگاه از قافله کشور عقب نمانده است.

نجات غریق کردستان از قافله کشور عقب نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق کردستان در محل اداره کل ورزش و جوانان این استان گفت: هیئت نجات غریق کردستان در چند سال اخیر در خصوص فعالیت‌های آموزشی و حضور در مسابقات فدراسیون موفق بوده است.

این مسئول با تأکید بر آمادگی ورزشکاران نجات غریق استان کردستان از تمام جوانب تصریح کرد: ورزش نجات غریق استان هیچگاه از قافله کشور عقب نمانده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نجات غریق را یکی از مهم‌ترین هیئت‌ها عنوان کرد و گفت: استخری را به صورت مجزا در اختیار هیئت قرار داده‌ایم تا تمام برنامه‌های این هیئت و حتی اداره کل و همچنین در خصوص کمک مالی به سایر هیئت‌ها اقدام شود.

تیشه‌گران با بیان اینکه خانواده نجات غریق در همه جا دغدغه دارد اضافه کرد: فعالان این عرصه در تلاش برای کاهش سوانح و نجات جان انسان‌ها با استفاده از هدایت افراد مختلف هستند.

وی با اشاره به وجود برخی اشکالات در سواحل شمالی کشور و تعداد مرگ و میرهای ناشی از غرق در دریا علت وقوع این مسئله را ارتباطات کم عنوان کرد و گفت: فدراسیون تلاش خود برای برقراری ارتباط با شهرداری و سایر نهادها را انجام می‌دهد، اما آن هماهنگی مورد نیاز که مانع از غرق شدن افراد شود در آن مناطق وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه در کردستان مکان دیگری به جز استخرها برای پرداختن به ورزش‌های آبی وجود ندارد ادامه داد: به همین دلیل خوشبختانه مشکلات سطح استان از نظر تعداد غرق شدگان اندک است.

تیشه‌گران ابراز اطمینان داد با انتخاب رئیس جدید هیئت نجات غریق کردستان فعالیت این ورزش در سطح استان افزایش یابد تا اندک مشکلات باقی مانده در این زمینه در کردستان نیز از بین رود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان ورزش‌های آبی در سطح استان با وجود ناجیان غریق ماهر و باتجربه با خیالی آسوده به این ورزش می‌پردازند متذکر شد: البته درخواست کمک از فدراسیون داریم تا ما را در تمامی زمینه‌ها حمایت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان هدف از برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت‌ها را انتخاب توانمندترین فرد در رأس هیئت‌ها عنوان کرد و گفت: نامزدهای ریاست نجات غریق استان کردستان نیز خود از قهرمانان سابق این ورزش هستند.

تیشه‌گران در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی ورزش نجات غریق استان از اقدامات مناسب برای پیشرفت و بالندگی ورزش فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول