اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان پیکارهای انتخابی

برترین بانوان ناجی غریق در قم معرفی شدند

نایب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم گفت: افراد برتر پیکارهای انتخابی نجات غریق و غواصی قم برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور معرفی شدند.

برترین بانوان ناجی غریق در قم معرفی شدند

فروغ ذوالشرافتین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشورمان قرار است پیکارهای قهرمانی کشور در این رشته با حضور چهره‌های مدعی از استان‌های مختلف برگزار شود.

وی ادامه داد: این مسابقات جدال برترین ناجیان غریق کشور محسوب می‌شود و هیئت نجات غریق و غواصی قم نیز به منظور شناخت برترین‌های استان قم برای اعزام به این پیکارها اقدام به برگزاری رقابت‌های انتخابی کرد و برترین‌ها بر همین اساس معرفی شدند.

نایب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم افزود: رقابت‌های نجات غریق و غواصی انتخابی بانوان قهرمانی استان قم با عنوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شرکت بانوان فعال این رشته ورزشی در اوج حساسیت برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت.

وی اضافه کرد: بانوان شرکت‌کننده در این دوره از پیکارهای انتخابی تیم نجات غریق و غواصی بانوان استان قم، در حالی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات اول تا سوم برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور در بندر انزلی معرفی شدند.

ذوالشرافتین همچنین ابراز داشت: در پایان رقابت‌های این دوره الهام باباطاهری بهترین عملکرد را از خود به ثبت رساند و بالاتر از دیگر شرکت‌کنندگان در این دوره از پیکارهای انتخابی نجات غریق و غواصی بانوان قم، موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد.

وی یاد آور شد: در این پیکارها بعد از الهام باباطاهری که در جایگاه نخست ایستاد، فرزانه معمارنژاد توانست رتبه دوم را کسب کرده و با به دست آوردن عنوان نایب قهرمانی شانس حضور در پیکارهای نجات غریق و غواصی قهرمانی کشور را به دست بیاورد، ضمن اینکه فریبا معمارنژاد نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.

نایب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم بیان داشت: طبق تقویم فدراسیون نجات غریق و غواصی کشورمان قرار است پیکارهای قهرمانی کشور در این رشته روزهای دوم تا نهم مهرماه به میزبانی هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان در سواحل بندر انزلی به انجام برسد.

وی با اشاره به وضعیت رشته ورزشی نجات غریق و غواصی در استان قم عنوان داشت: قم در این رشته ورزشکاران بسیار خوب و مستعدی دارد و امیدوار هستیم که در رقابت‌های قهرمانی کشور و در جدال با برترین‌ها از استان‌های مختلف شاهد روی سکو رفتن نمایندگان قم باشیم.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول