اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش خبر داد

تولید انبوه زیردریایی سبک در کشور

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش از تولید انبوه زیردریایی سبک در کشور خبر داد.

تولید انبوه زیردریایی سبک در کشور

امیر دریادار دوم خرداد حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر انزلی با اشاره به ساخت زیردریایی نیمه سنگین در جنوب کشور اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی علم ساخت زیرسطحی با توجه به نیاز داخل وارد کشور شد.

وی از تولید انبوه زیردریایی سبک در کشور خبر داد و افزود: زیردریایی نیمه سنگین اکنون در جنوب کشور در حال ساخت است.

حکیمی در ادامه به حضور ناوگروه بیست‌وهفتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: ناوگروه مذکور شامل ناوشکن‌های خارک و سبلان در بندر سودان در دریای سرخ پهلو گرفتند.

فرمانده ارشد آجا در گیلان نیروی دریایی را نیروی راهبردی خواند و تصریح کرد: توان نیروی دریایی در حفظ منافع داخلی و بین‌المللی تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون یک‌هزار و 538 فروند کشتی‌های تجاری در خلیج عدن را اسکورت کرده است، خاطرنشان کرد: 112 مورد کشتی‌ها مورد تهاجم دزدان دریایی قرار گرفت و نیروی دریایی به موقع وارد عمل شد.

حکیمی به مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به طور متمرکز در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: کادر افسری نیرو مذکور در نوشهر مستقر است.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با تاکید براینکه مراکز آموزشی این نیرو با تکنولوژی روز دنیا تجهیز شده و به‌روزرسانی می‌شود، بیان کرد: مراکز آموزشی نیروی دریایی ایران در خاورمیانه منحصر به‌فرد است.

وی از توسعه ناوگان نیروی دریایی ارتش خبر داد و اظهار کرد: کیفیت تجهیزات با اتکا به توان داخلی ارتقا داده می‌شود.

حکیمی با بیان اینکه توسعه تجهیزات دریایی در دریای خزر ادامه پیدا می‌کند، بیان کرد: برقراری نظم، امنیت و صلح و دوستی راهبرد جمهوری اسلامی ایران در منطقه دریای خزر است.

فرمانده ارشد آجا در گیلان مقابله با تهاجم دشمن را از وظایف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اگر دشمن بخواهد به ما حمله کند ابتکار عمل را در دست می‌گیریم و تهاجم می‌کنیم.

وی همچنین به ساخت ناوشکن دماوند در دریای خزر اشاره کرد و گفت: ناوشکن ابرسامانه محسوب می‌شود و تمام رشته‌های صنعتی در آن وجود دارد.

انتهای پیام/84001/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول