اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان در جمع خبرنگاران اعلام کرد

کشفیات 240 تنی مواد مخدر در سال‌جاری/ ناکافی بودن اعتبارات برای انسداد کامل مرزها

جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت: در سال‌جاری 240 تن میزان کشفیات مواد مخدر توسط نیروی انتظامی بوده که نسبت به سال گذشته موفقیت خوبی حاصل شده است.

کشفیات 240 تنی مواد مخدر در سال‌جاری/ ناکافی بودن اعتبارات برای انسداد کامل مرزها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در حاشیه تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص میزان موفقیت‌ها در کشف مواد مخدر در سال جاری اظهار کرد: در این مدت شش ماه از سال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش کشفیات داشته‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: آن‌گونه که به من گزارش داده‌اند میزان کل کشفیات ما تا این موقع از سال بالغ بر 240 تن بوده است.

سردار رادان علت افزایش کشفیات را عنوان کرد و گفت: خوشبختانه عملیات انسداد مرزها در قسمت‌هایی که انجام شده جواب داده است و نتیجتاً قاچاقچیان را مجبور به کانالیزه شدن کرده و عده‌ای هم اکنون مسیر دریا را انتخاب کرده‌اند که نشان می‌دهد اقدامات ما در بخش خشکی خوب جواب داده است.

این فرمانده ارشد انتظامی در ادامه اظهار کرد: ما از دولت برای کاهش قاچاق مواد مخدر درخواستی که داریم این است که بحث ثبات اقتصادی در کشور را جدی بگیرند و راه دیگر انسداد کامل مرزهایی است که امکان قاچاق از آن وجود دارد.

رادان تصریح کرد: باید بدانیم که هزینه کردن در مرزها برای انسداد آن‌ها هزینه نبوده بلکه درآمد است و اگر چنین نگاهی و رویکردی داشته باشیم موفقیت‌های بیشتری را در آینده نظاره‌گر خواهیم بود.

جانشین فرماندهی انتظامی ناجا به موفقیت‌ها در خصوص انسداد مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: در مرزهای شمال‌غربی موفق شدیم بخش‌های زیادی را به کنترل درآوریم و در سیستان و بلوچستان مرزهای شمالی آن کاملاً به کنترل درآمده و در قسمت جنوبی این استان بخشی به صورت کامل در کنترل و بخشی دیگر عملیات کنترل در حال انجام است.

رادان مشکلات اعتباری را مانع از اقدامات کامل برای کنترل مرزها دانست و گفت: اگر مشکل اعتبارات و بودجه برطرف شود کنترل کامل و این‌ که نفری نتواند از مرزها وارد شود انجام خواهد شد.

وی به موضوع حجاب و عفاف و برنامه نیروی انتظامی در این ارتباط گریزی زد و گفت: دیگر فکر نمی‌کنم نیروی انتظامی باید برنامه‌ای تدارک ببیند بلکه این سایر دستگاه‌ها هستند که برخی اصلاً برنامه‌ای برای حجاب و عفاف نداشته‌اند.

رادان با انتقاد از عملکرد دستگاه‌هایی که به وظایف خود تاکنون در این زمینه عمل نکرده‌اند خاطرنشان کرد:  با این حال ناجا وظیفه خود را فارغ از این که دیگران وظیفه خود را انجام می‌دهند یا نمی‌دهند پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول