اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

دستگاه‌ها به وظایف خود در امر مبارزه با مواد مخدر عمل کنند

عضو خبرگان رهبری گفت: اقدامات انتظامی و قضایی به تنهایی برای کنترل مواد مخدر کافی نیست، بلکه همه نهادها و دستگاه‌ها باید به وظایف خود در مقابله با این معضل عمل کنند.

دستگاه‌ها به وظایف خود در امر مبارزه با مواد مخدر عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم و جمعی از معاونان و مسئولان انتظامی، امنیت حاکم بر جامعه را مرهون فداکاری و تلاش‌های سبز جامگان ناجا عنوان و تصریح کرد: امنیت داخلی کشور ما در دنیا نظیر ندارد و این همه آسایش و آرامش امروز را مدیون تلاش و زحمات نیروی انتظامی هستیم.

وی کشور ایران را یکی از ابرقدرت‌های منطقه نامید و اضافه کرد: آنچه موجب رونق اقتدار ایران است، رهنمودهای حکیمانه و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و خدمتگزاران انقلاب اسلامی است که ایران را به یک کشور قدرتمند مبدل ساخته است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در ادامه به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب در کشورهای اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمنان از پیشرفت‌ها و دستیابی جوانان ایرانی به علم و فناوری هراس دارند و سعی می‌کنند با ایجاد جو بدبینی و تبلیغات کاذب، وحدت داخلی را بر هم زنند و مانع پیشرفت کشور شوند.

وی انجام وظایف و عملکرد مطلوب همه دستگاه‌ها را موجب استحکام بخشیدن بیشتر به نظام و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: استفاده از همه امور و با بصیرت بیشتر، اعتلای انقلاب و پیشرفت روز افزون را به دنبال دارد.

آیت الله هاشمی شاهرودی در ادامه به تحلیل برخی آسیب‌ها و معضلات موجود در جامعه پرداخت و گفت: مواد مخدر یکی از معضلات کشور است که گریبان‌گیر برخی افراد شده که این امر موجب از بین رفتن سرمایه‌های انسانی و مالی در کشور می‌شود.

عضو خبرگان رهبری عملکرد پلیس را در بحث مقابله و مبارزه با مواد مخدر در کشور قابل تقدیر دانست و افزود: اقدامات انتظامی و قضایی به تنهایی برای کنترل مواد مخدر کافی نیست، بلکه همه نهادها و دستگاه‌ها باید به وظایف خود در مقابله با این معضل عمل کنند.

وی به بهره‌گیری از تجربیات و طرح‌های موفق دیگر کشورها در بحث مقابله و مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از کشورها با انجام مطالعات و تحقیقات لازم به موفقیت‌های خوبی در بحث مقابله با مواد مخدر دست پیدا کرده‌اند که لازم است این تجربیات پس از بومی‌سازی در کشور اجرا شوند.

آیت الله هاشمی شاهرودی در خاتمه از عملکرد پلیس قم در ارتباط با امنیت مردم‌محور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی قدردانی کرد.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول