اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

تمام کلاس‌های درس باید به سیستم‌های هوشمند مجهز شوند

فرماندار نظرآباد گفت: برای تحقق اهداف نوین آموزشی، تمام کلاس‌های درس در این شهرستان باید به سیستم‌های هوشمند مجهز شوند.

تمام کلاس‌های درس باید به سیستم‌های هوشمند مجهز شوند

سید ابراهیم کسائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در نظام آموزشی کشور طی چند سال اخیر شاهد تحولات خوبی بودیم و نظام آموزشی نوین در حال پیاده‌سازی و اجراست.

وی تصریح کرد: به طور قطع در بسیاری از حوزه‌های آموزشی دیگر نمی‌توان با شیوه‌های سنتی نیاز کشور را در عرصه علمی و آموزشی برآورده کرد و باید از طرح‌ها و تجهیزات جدید و مدرن برای ارتقای علمی دانش‌آموزان بهره‌ برد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان نظرآباد در پاسخ به این پرسش که طرح هوشمندسازی مدارس در این شهرستان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: تاکنون چند مدرسه در نظرآباد هوشمندسازی شده است، اما به طور قطع اهداف ارتقای نظام آموزشی در این شهرستان به همین حد محدود نبوده و در سال‌های اخیر شاهد بودیم که مدیریت آموزشی شهرستان همراه با فرمانداری برای اجرای این طرح تلاش بسیاری انجام داده است.

*ضرورت تامین اعتبارات مالی برای اجرای هوشمندسازی مدارس

کسائیان افزود: هدف ما هوشمندسازی تمام کلاس‌های درس در نظرآباد است تا معلمان و فرهنگیان بتوانند با بهره‌گیری از تجهیزات لازم، سیاست‌های نظام نوین آموزشی را اجرا کرده و دانش‌آموزان نیز از فرصت‌های آموزشی بهتری برخوردار باشند.

وی با اشاره به برخی از موانع در راه اجرای این طرح‌ مهم، گفت: با وجود تلاش‌های گسترده‌ای که انجام شده است، ما مشکلاتی داریم که مهمترین آن مربوط به تامین اعتبارات مالی برای اجرای طرح هوشمندسازی مدارس در نظرآباد است.

فرماندار نظرآباد گفت: در بودجه سال 92 این موضوع به طور اختصاصی دیده شده است، اما تکمیل نهایی طرح نیازمند تلاش بیشتر و تامین اعتبارات مالی لازم هستیم.

کسائیان تاکید کرد: تحقق این مهم نیازمند همراهی‌های میان دستگاهی است و به طور قطع یک اداره و یا آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند کل هزینه‌ها را تامین کند.

وی در پایان گفت: تلاش ما این است که با تامین اعتبارات و جذب همکاری دستگاه‌های مختلف در آینده بتوانیم این هدف که تمام کلاس‌های درس مجهز به سیستم‌های هوشمند هستند را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول