اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان تاکید کرد

ایجاد فضاهای جدید فرهنگی و دینی در کنگان

امام جمعه کنگان بر لزوم ایجاد فضاهای جدید فرهنگی و دینی در کنگان تاکید کرد.

ایجاد فضاهای جدید فرهنگی و دینی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت و سربلندی بیشتر این نظام هستیم.

امام جمعه شهرستان کنگان به آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروزه آسایش و امنیت کشور به برکت خون شهیدان و ایثارگری ایثارگران است که با نثار جان خود توانستند کشور را از خطرات مصون نگه دارند.

وی اضافه کرد: این شهیدان دانش‌آموزان و معلمانی بودند که در مدارس و پشت میز و نیکمت‌ها درس خواندند و وقتی دیدند کشور مورد تهاجم دشمن قرار گرفت، درس و تحصیل را رها کردند و به میدان دفاع مقدس رفتند و جان خود را تقدیم این انقلاب و کشور کردند.

محمودی خاطرنشان کرد: الان کشور ما توسط دشمن همواره مورد هجوم قرار گرفته و حتی خانه‌ها نیز مورد تهاجم فرهنگی  قرار دارد و آن جنگ نرم است.

وی یادآور شد: دشمن پیوسته و همواره برای ما برنامه دارد و می‌خواهد بین جوانان ما و معنویت و دین و مسجد فاصله بیاندازد و با ایجاد برنامه‌های مخرب ماهواره‌ای درصدد است جوانان ما را از انقلاب جدا کند ولی با هوشیاری و آگاهی نسل جوان می‌توانیم جلوی این جنگ نرم بایستیم و پیروز بشویم.

محمودی بر لزوم گسترش فرهنگ معنویت و اخلاق اسلامی در بین جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید زیرساخت‌های فرهنگی و دینی را تقویت کرده و در ایجاد فضاهای فرهنگی و دینی اهتمام ورزیم.

امام جمعه کنگان افزود: در سایه همت و تلاش مسئولان و مردم، امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون باشیم.

محمودی گفت: امروز رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای مدظله‌العالی هدایت کشور را بر عهده دارد و این انقلاب و ارزش‌ها را همواره هدایت می‌کند و امیدوار هستیم بتوانیم قدردان باشیم و آن درس خواندن و تلاش شما برای عمران و آبادانی کشور است.

انتهای پیام/2451/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول