اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بوشهر امشب معطر به بوی شهادت شد

مردم بوشهر با استقبال باشکوه و پرعظمت خود از 10 شهید گمنام، بار دیگر شور و شعور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.

بوشهر امشب معطر به بوی شهادت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مراسم استقبال از شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس امشب با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، استاندار، معاونان استاندار، فرماندهان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور بوشهر برگزار شد.

در مراسم استقبال از شهدای گمنام که از فرودگاه بوشهر تا مصلای جمعه بوشهر برگزار شد، مردم و مسئولان شور و شعور حماسی خود را با استقبال شهیدان گمنام به نمایش گذاشتند و بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

امشب نیز مراسم وداع با شهدا با حضور نماینده ولی فقیه در بوشهر، استاندار و قشرهای مختلف مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: مراسم تشییع شهدا گمنام ساعت 7 صبح فردا پس از زیارت عاشورا از بسیج مرکزی بوشهر، به سمت خیابان توحید تشییع و پیکر دو شهید گمنام برای تشییع و خاکسپاری به نیروگاه اتمی بوشهر منتقل می‌شود.

احمد موحد اظهار داشت: شهدای گمنام در شهرهای شیف و بندر ریگ سوم مهرماه تشییع می‌شوند که پس از تشییع سه شهید در جزیره شیف و سه شهید در بندر ریگ دفن خواهد شد.

وی از تشییع و خاکسپاری دو شهید در چغادک خبر داد و اذعان داشت: چهارم مهرماه نیز دو شهید بر روی دستان مردم قدرشناس و شهیدپرور چغادک تشییع و دفن می‌شوند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول