اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه زنان و خانوداه شهرستان بویراحمد عنوان شد

مربیان طرح رحمت نسبت به ثبت‌نام زنان بی‌سواد اقدام کنند/ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در بویراحمد

کارشناس امور بانوان فرمانداری بویراحمد تاکید کرد: مربیان طرح رحمت نسبت به ثبت‌نام زنان بی‌سواد اقدام کنند.

مربیان طرح رحمت نسبت به ثبت‌نام زنان بی‌سواد اقدام کنند/ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز کارگروه زنان و خانواده شهرستان بویراحمد با حضور کلیه اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اکرم رحمانی ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار کرد: 31 شهریورماه سال 59 آغاز جنگ تحمیلی است که به این مناسبت این روز را آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری کردند و با توجه به آغاز این هفته یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی‌ می‌داریم.

کارشناس امور بانوان فرمانداری بویراحمد در ادامه با تاکید بر این‌که یاد و خاطره رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی بر ذهن همگان جاری و ساری است، گفت: همه مدیون ایثارگری‌های شهدا گرانقدر و ایثارگران عزیز هستیم.

وی، با بیان این‌که در آغازین‌ روزهای هفته دفاع مقدس هستیم و فرصتی مناسب برای تجلیل از آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدای جنگ تحمیلی است، گفت: وظیفه مهم آحاد جامعه انتقال ایثار و فداکاری شهیدان و ایثارگران به نسل‌های آینده بوده تا آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مسئول در ادامه یادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب است تا با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کنیم که انتظار می‌رود در این هفته غباروربی گلزار شهدا با هماهنگی فرماندار بویراحمد، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و با حضور کارکنان زن شاغل در ادارات برگزار شود.

رحمانی در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای طرح رحمت اشاره کرد و گفت: کلیه مربیان طرح رحمت با توجه به طرح گسترش سوادآموزی نسبت به ثبت‌نام زنان بی‌سواد جهت آموزش‌ اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: آموختن سواد و علم به دیگران از حوائج اولیه و ضروری زندگی است به گونه ای که اماما خمینی (ره) مردم را به قیام عمومی و ریشه‌کن کردن بی‌سوادی که آن را در ایران مایه شرم می‌داند فرا خواند.

رحمانی تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در پیام سال 58  فرمودند تعلم و تعلم عبادت است و در جایی دیگر فرمودند مایه بس خجالت و شرمندگی است در کشوری که مهد علم و ادب و در سایه اسلام زندگی می‌کنیم این همه بی‌سواد داشته باشیم.

کارشناس امور بانوان فرمانداری بویراحمد در پایان ضمن تاکید مجدد به مربیان طرح رحمت اذعان کرد: بیانات حضرت امام خمینی در راستای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در سطح شهرستان را مبنای کار قرار دهیم تا با اقدامی جهادی بی‌سوادی در شهرستان ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/82011/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول