اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

دسترسی به مواد مخدر باید به صفر برسد/ اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای کارهای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: دسترسی به مواد مخدر باید به صفر برسد و چنانچه کشفیات افزایش یابد، عوامل از پاداش زیادی برخوردار خواهند شد.

دسترسی به مواد مخدر باید به صفر برسد/ اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای کارهای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، طاها طاهری پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: به تمام دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی،‌ نظامی و قضایی که در زمینه مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند، هزینه پرداخت می‌شود.

وی همچنین از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای کارهای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در کشور طی امسال خبر داد و گفت: تمام امکانات مبارزه با مواد مخدر را این ستاد مهیا خواهد کرد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: مسئولیت اصلی مبارزه با مواد مخدر در استان بر عهده استاندار و در شهرستان بر عهده فرماندار است.

وی تصریح کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر نظارت جدی بر طرح‌ها و پروژه‌ها خواهد داشت و هر کجا نیاز به اعتبار باشد، کمک خواهد کرد.

طاهری افزود: بیش از 600 میلیون ریال اعتبار برای دستگاه‌های فرهنگی، اجرایی و بسیج جهت طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده مبارزه با مواد مخدر در شیروان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه باید مراکز فرهنگی و درمانی شامل مراکز ترک اعتیاد در شیروان توسعه یابند، اظهار کرد: مراکز درمانی باید در دسترس مردم باشند.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از رسانه ملی و دستگاه‌های اجرایی خواست تا با برنامه‌های مهم در امر مبارزه با مواد مخدر جدی باشند، زیرا این ستاد به شدت با مسئولانی که در این امر کوتاهی کنند، برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد:‌ به دادیاران و قضات رسیدگی به پرونده‌های مواد مخدر در سطح شهرستان‌های استان خراسان شمالی توجه ویژه می‌شود.

طاهری با بیان اینکه سال گذشته 6 هزار خودرو در خصوص حمل مواد مخدر قاچاق توقیف شد، گفت: 75 درصد افرادی را که به مصرف مواد مخدر گرایش پیدا می‌کنند، قشر تحصیل‌کرده دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس تشکیل داده‌اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه پنج درصد اعتبارات مواد مخدر کشور در امر اشتغال و بیکاری به بهبود یافتگان مواد مخدر اختصاص می‌یابد، اظهار کرد: بر همین اساس امسال در کشور 25 هزار نفر از این اعتبار استفاده می‌کنند.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر یادآور شد: باید کار به صورت علمی و با تکیه بر مردم و جوانان انجام شود.

به گزارش فارس، طاهری همچنین در این نشست، در خصوص اعتبار تغییر بافت مناطق مختلف شیروان هم قول مساعد داد.

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در پی پایلوت قرار گرفتن شیروان برای کشفیات مواد مخدر به شیروان سفر کرده است.

انتهای پیام/63002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول