اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوب‌آهن نیاز به استراحت دارد

شانس سپاهان در دربی اصفهان بیشتر است

مدرس ای اف سی گفت: شانس سپاهان برای برنده شدن در دربی اصفهان بیشتر است.

شانس سپاهان در دربی اصفهان بیشتر است

قاسم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دربی اصفهان اظهار داشت: بازی دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان به دلیل اینکه دو تیم همشهری رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: شرایط مدیریتی سپاهان مبهم، اما شرایط مدیریتی ذوب‌آهن با آمدن آقای آذری که یک مدیر ورزشی است و در گذشته نیز مدیرعامل این باشگاه بوده روشن است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: سپاهان تازه توانسته به وضعیت دلخواه خودش نزدیک شود اما ذوب‌آهن به دلیل اینکه استراحتی نداشته و نتوانست تمرینات و نقل و انتقالات خوبی پیش از آغاز فصل داشته باشد در بازی‌های لیگ تا به اینجا نوسانات بسیاری را از خودش نشان داده است.

رحیمی در پاسخ به این سئوال که کدام‌ تیم در این بازی می‌تواند پیروز میدان شود اضافه کرد: به اعتقاد من سپاهان به این دلیل که قصد دارد صدر جدول را از دست ندهد قدرتش نسبت به تیم همشهری‌اش می‌چربد، اما نتیجه در فوتبال مشخص نیست.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: بازیکنان ذوب‌آهن به دلیل همان تمرینات نامطلوب و عدم استراحت پیش از آغاز فصل حالت عصبی و پرخاشگرانه دارند و برای رفع این مشکل نیاز به استراحت دارند تا بتوانند به شرایط مطلوب برسند.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن در دیدارهای خانگی‌اش انگیزه بالایی دارد اذعان داشت: نتایج ذوب‌آهن ربطی به سرمربی این تیم نیز ندارد چراکه بازیکنان این تیم در حال حاضر خسته و فرسوده شده‌اند و نیاز به استراحتی دو تا سه هفته‌ای دارند.

انتهای پیام/63020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول