اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب مدیر عامل ذوب‌آهن به جای مدیر عامل سپاهان؛

خسرو ابراهیمی از مدیر عاملی ذوب‌‌آهن کنار گذاشته شد/ سعید آذری جایگزین شد

در روزهایی که تمرکز ورزش اصفهان بر روی تغییرات در باشگاه سپاهان معطوف شده بود، مدیر عامل ذوب‌آهن از مسئولیتش برکنار شده و مدیر عامل سابق ذوبی‌ها یک بار دیگر سکان این باشگاه را برعهده گرفت.

خسرو ابراهیمی از مدیر عاملی ذوب‌‌آهن کنار گذاشته شد/ سعید آذری جایگزین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی آغاز به کار جدی دولت یازدهم، روند تغییرات در دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور آغاز شد و پس از آغاز تغییرات از بالا، حالا به تدریج انتظار می‌رود، دومینوی تغییر و تحولات به ورزش و زیرمجموعه‌های خرد آن نیز برسد.

با توجه به دولتی بودن باشگاه‌های ایرانی، پیش‌بینی می‌شد که موج تغییرات به رأس باشگاه‌ها نیز برسد و در این راستا دو باشگاه اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن نیز در اولویت بودند.

شنبه شب در جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان، مدیر عامل این باشگاه استعفای خود را اعلام کرد که با موافقت هیئت مدیره مواجه شد، به موازات آن نیز دامنه تغییرات به باشگاه ذوب‌آهن نیز کشیده شد.

بر این اساس خسرو ابراهیمی از مدیر عاملی باشگاه ذوب‌آهن کنار گذاشته شد و سعید آذری که پیش از این به مدت پنج سال مدیر عاملی این باشگاه را بر عهده داشت، عهده‌دار مدیریت باشگاه شد.

این تغییر که بدون اطلاع رسانی صورت گرفت، دوشنبه شب به انجام رسیده و آذری به طور رسمی به عنوان مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن مسئولیت را برعهده گرفت تا در شرایطی که افکار عمومی منتظر معرفی مدیر عامل سپاهان بودند، مدیر عامل ذوبی‌ها معرفی شود.

انتهای پیام/63006/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول