اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

بازگشت آذری به ذوب‌آهن ناگهانی نبود / آذری رفت و برگشت

با وجودی که انتظار تغییرات در مسئولیت مدیر عاملی ذوب‌‌آهن در مقطع فعلی نمی‌رفت، اما حضور دوباره سعید آذری در اردوگاه سبزپوشان به هیج عنوان اتفاق ناگهانی محسوب نمی‌شود و از مدت‌ها قبل مقدمه‌چینی‌های آن انجام شده بود.

بازگشت آذری به ذوب‌آهن ناگهانی نبود / آذری رفت و برگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روزهایی که افکار عمومی و ورزش دوستان اصفهانی منتظر معرفی مدیر عامل سپاهان بودند، تغییراتی در رأس مدیرت باشگاه ذوب‌آهن صورت گرفت و سعید آذری جانشین خسرو ابراهیمی شد.

ابراهیمی پس از کنار رفتن جنجالی اصغر دلیلی با نظر هیئت مدیره به عنوان مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن انتخاب شده بود، اما از همان ماه‌های ابتدایی سایه آذری بر وی سنگینی می‌کرد و هر چند مدت شایعه برکناری وی و آمدن دوباره مدیر عامل سابق ذوبی‌ها مطرح می‌شد.

شایعات برکناری ابراهیمی اواخر فصل گذشته قوت بیشتری گرفت و تعدادی از اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن در گفت‌وگوهایی که رنگ و بوی سفارشی داشت، از برکناری قریب الوقوع ابراهیمی صحبت می‌کردند؛ اما با این حال ابراهیمی نزدیک به سال مدیریت باشگاه سبزهای اصفهانی را برعهده داشت که از قضا کل دوران مدیریت وی با مشکلات مالی عدیده این باشگاه و حاشیه‌های زیاد همراه بود.

پس از روی کار آمدن دولت جدید و وقوع تغییرات در سطوح مختلف از جمله بدنه ورزش، محتمل‌ترین تصور ممکن کنار رفتن ابراهیمی از مدیر عاملی ذوب‌‌آهن بود که این اتفاق سرانجام دوشنبه شب رخ داد و در حالی که حواس ورزش دوستان اصفهان معطوف به تغییرات صورت گرفته در باشگاه سپاهان بود، به یک باره خبر مدیر عاملی آذری اعلام شد بدون اینکه دلایل برکناری ابراهیمی مشخص شود.

آذری در مقطع قبلی پنج سال مدیریت باشگاه ذوب‌آهن را برعهده داشت که سال پایانی مدیریت وی با نتیجه گیری خوب تیم فوتبال ذوب‌آهن همراه شد اما در بحبوحه درگیری کشور با انتخابات دولت دهم و پس از به وجود آمدن حاشیه‌هایی که بازگفت آن‌ها به هیچ عنوان به صلاح ورزش استان نیست، سعید آذری از مدیر عاملی ذوبی‌ها استعفا کرد، اما پس از چهار سال یک بار دیگر به مسئولیت سابقش بازگشت، در حالی که در سال‌های گذشته در دو باشگاه استیل آذین و نساجی مازندران دوران نه چندان موفقی را سپری کرده بود.

مدیرعاملی آذری در ذوب‌آهن را به هیچ عنوان نمی‌توان یکباره و ناگهانی تلقی کرد، زیرا تمام کسانی که از نزدیک ورزش اصفهان را پیگیری می‌کنند، از ماه‌ها قبل احتمال این تغییر را می‌دادن و به عبارت دیگر از مدت‌ها قبل مقدمه چینی‌های لازم برای واگذاری سکان باشگاه ذوب‌آهن به آذری صورت گرفته بود، تا جایی که زمانی که در اسفند ماه سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به آذری برای سرپرستی هیئت فوتبال استان اصفهان پیشنهاد داد، مشخص بود که آذری مسئولیتی بالاتر از هیئت فوتبال را رصد کرده و به درخواست جواهری پاسخ منفی خواهد داد.

آذری که از جمله مدیران ورزشی کشور محسوب می‌شود، در دوره نخست مدیریتش در ذوب‌آهن در مجموع توانست نمره قبولی از ورزش دوستان بگیرد، اما ذوب‌آهن فعلی با ذوب‌آهنی که پیشتر آذری سکانش را بر عهده داشت، تفاوت دارد و این مدیر جوان باید با درس گرفتن از اشتباهات گذشته، فاز جدیدی از مدیریت را در این باشگاه به اجرا بگذارد.

انتهای پیام/63006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول