اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های دانشجوئی واحد‌های لرستان:

200 نفر از فعالان تشکل‌های اسلامی دانشجوئی لرستان به مشهد اعزام می‌شوند

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های اسلامی دانشجوئی واحدهای استان لرستان گفت: 200 نفر از فعالان تشکل‌های اسلامی دانشجوئی در لرستان به مشهد اعزام می‌شوند.

200 نفر از فعالان تشکل‌های اسلامی دانشجوئی لرستان به مشهد اعزام می‌شوند

 ابراهیم بارانی بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: حدود 200 نفر از فعالان تشکل‌های اسلامی دانشجوئی در قالب کاروان دانشجوئی با عنوان "عاشقان ولایت" از اول تا نهم مهر ماه در دو گروه برادران و خواهران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی هدف از این کاروان را قدردانی از کسانی که طی یک سال گذشته در تشکل‌های اسلامی دانشجوئی اعم از تشکل‌های اسلامی – سیاسی و هیئت‌های مذهبی دانشجوئی فعالیت داشته‌اند، بهره‌گیری از حرم ملکوتی و فضای معنوی ثامن‌الحجج و انجام اعمال عبادی، آموزش عقیدتی در این فضای معنوی عنوان کرد، زیرا کسانی که در تشکل‌های اسلامی دانشجوئی فعالیت می‌کنند، بایستی خود برخوردار از بصیرت دینی و سیاسی باشند، تا بتوانند روی دانشجویان و همکلاسی‌های خود تاثیر بگذارند.

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های اسلامی دانشجوئی واحدهای استان لرستان گفت: بصیرت دینی و سیاسی لازمه هر دانشجو و به خصوص فعالان دانشجوئی و مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) است.

وی اظهار داشت: در همین راستا این اردو آموزشی – زیارتی بوده و علاوه بر زیارت و اعمال عبادی متناسب با زیارت امام رضا(ع)، روزانه حدود سه ساعت کلاس آموزش عقیدتی در کنار حرم مطهر امام هشتم(ع) و در رواق دارالهدایه دارند.

بارانی بیرانوند گفت: طی یک سال گذشته تاکنون 21 تشکل دانشجوئی حدود 100 برنامه متنوع فرهنگی و سیاسی را در 9 واحد و مرکز دانشگاهی استان لرستان اجرا کرده‌اند.

وی همچنین بیان داشت: یکی از برنامه‌های خوب و مناسب اجرا شده توسط تشکل‌های اسلامی دانشجوئی طی یک سال گذشته این بود که جهت افزایش سطح آگاهی‌های عقیدتی و سیاسی دانشجویان و بصیرت افزائی مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مسابقات کتاب‌خوانی به صورت حضوری در واحدهای مختلف استان اجرا شده، لذا تعداد 25 نفر از کسانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند، همراه این کاروان به مشهد اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2304/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول