اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش‌آموزان اصفهانی در 26هزار کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان موجود در سطح استان در 26 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند و در حال حاضر در سطح استان با کمبود فضای آموزشی مواجه نیستیم.

دانش‌آموزان اصفهانی در 26هزار کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مجید عاملیان پیش از ظهر امروز در آیین بازگشایی مدارس استان با اشاره به هم‌زمانی آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این تقارن سبب ارتقای سطح اطلاعات دانش‌آموزان در زمینه مباحث دفاع مقدس و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در بین دانش‌آموزان می‌شود.

وی به تعداد دانش‌آموزان موجود در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: در سال تحصیلی جدید حدود 800 هزار دانش‌آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی فعال می‌شوند و 70 هزار نفر از این دانش‌آموزان به عنوان دانش‌آموزان اول ابتدایی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد کلاس‌های درس پیش‌بینی شده در استان تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان موجود در سطح استان در 26 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند و در حال حاضر در سطح استان با کمبود فضای آموزشی مواجه نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید حدود 7 هزار مدرسه و واحد آموزشی در سطح استان پذیرای دانش‌آموزان هستند، اضافه کرد: آموزش و پرورش تمام تمهیدات لازم را برای آغاز سالی پر‌شور در مدارس پیش‌بینی کرده و تمام این اقدامات در راستای ارتقای سطح علم و دانش دانش‌آموزان است.

عاملیان با بیان اینکه همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس بیان‌گر خلق حماسه‌ای بزرگ در کشور توسط معلمان و دانش‌آموزان به عنوان یکی از مهم‌ترین اقشار تأثیر‌گذار در دوران دفاع مقدس است، تاکید کرد: دانش‌آموزان و معلمان باید با بهره‌گیری از آموزه‌های وحیانی در راستای رشد و ارتقای علمی و تربیتی کشور گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در مسیر فراگیری علم و دانش استفاده کنند، افزود: حفظ ارزش‌ها و کرامت انسانی و شکوه و عظمت ایران اسلامی در سطح دنیا به دنبال تلاش‌های همه‌جانبه این افراد صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان معلمان و فرهنگیان را به عنوان مهم‌ترین سکان‌داران نظام آموزش و پرورش دانست و گفت: ارتقای سطح علمی و تربیتی مدارس موجود در سطح کشور در گروی انجام برنامه‌ریزی‌های صحیح از سوی این افراد است.

انتهای پیام/63004/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول