اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جهاد دانشگاهی محقق می‌شود

برگزاری چهار دوره آموزشی کوتاه‌مدت حوزه پزشکی در بندرعباس

مدیر مرکز آموزش کوتاه‌مدت شماره یک جهاد‌ دانشگاهی واحد هرمزگان از برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت چهار رشته پرطرف‌دار پزشکی در بندرعباس خبر داد.

برگزاری چهار دوره آموزشی کوتاه‌مدت حوزه پزشکی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پگاه بریمی‌پور صبح امروز در نشستی پیرامون این مبحث اظهار داشت: چهار رشته در بخش پزشکی شامل تکنسین فوریت‌های پزشکی، دستیار کنار دندانپزشک، تکنسین مقدماتی داروخانه و کاربرد گیاهان دارویی در طب سنتی و مدرن به صورت کوتاه مدت توسط جهاد دانشگاهی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها بسیار کاربردی بوده و می‌تواند به ایجاد اشتغال منجر شوند، بیان کرد: هر کدام از این دوره‌ها در طول پنج‌ ماه برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان در آن حدود 100 ساعت آموزش خواهند دید.

بریمی‌پور ادامه داد: این مرکز آموزشی به منظور بهره‌گیری هر چه بهتر علاقمندان شرکت در دوره، برنامه کلاس‌ها را به گونه‌ای تنظیم کرده که در آخر هفته برگزار شود تا همه شرکت‌کنندگان امکان حضور را داشته باشند.

مدیر مرکز آموزش کوتاه‌مدت شماره یک جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان همچنین با بیان اینکه مدرک پایان دوره مورد تایید جهاد دانشگاهی کشور و همچنین علوم‌ پزشکی استان است، تاکید کرد: شرکت‌کنندگان در دوره پس از قبولی در آزمون‌ها، به استفاده از این مدرک می‌توانند در مراکز مختلف مشغول به کار شوند.

وی از جهاد دانشگاهی به عنوان تنها نهاد برگزار کننده این‌گونه دوره‌ها در استان یاد کرد و ادامه داد: این دوره سومین دوره‌ای است که توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار می‌شود.

بریمی‌پور با اظهار اینکه کار ثبت‌نام این دوره‌ها هنوز ادامه دارد و علاقمندان و کسانی که جویای کار هستند می‌توانند به منظور ثبت‌نام به جهاد دانشگاهی استان مراجعه کنند، تاکید کرد: ثبت‌نام در این دوره نسبت به دوره‌های قبل افزایش یافته و علت آن نیز افزایش سطح فرهنگ آموزش‌های کوتاه ‌مدت در اجتماع است.

مدیر مرکز آموزش کوتاه مدت شماره یک جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان گفت: این دوره ویژه آقایان و خانم‌ها بوده و شرط ورود به آن داشتن حداقل مدرک دیپلم می‌باشد که البته محصلان می‌توانند در دوره شرکت کرده و صدور مدرک پایان دوره آنها منوط به اخذ مدرک دیپلم است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از اساتید، متخصصان و پزشکان برجسته استانی و کشوری در برگزاری این دوره‌ها استفاده خواهد شد، افزود: هر خانواده نیاز دارد که حداقل یک نفر از آنها به این آموزش‌ها آگاهی داشته باشد تا در شرایط موردنیاز از آن استفاده کند.

انتهای پیام/88001/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول