اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت جهاد دانشگاهی

اردوهای «ایران مرز پرگهر» ویژه دانشجویان در سمنان برگزار شد

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: دانشجویان در قالب اردوهای ایران مرز پرگهر از پروژه‌هایی که 70 درصد توسط متخصصان ایرانی اجرا شده است، بازدید کردند.

اردوهای «ایران مرز پرگهر» ویژه دانشجویان در سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، حسن رهایی گفت: این اردوها با هدف تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» ویژه دانشجویان و دانشگاهیان استان سمنان به منظور آشنایی با مواریث فرهنگی و تمدنی و پروژه‌ها و توانمندی‌های صنعتی، علمی، ‌آموزشی، اقتصادی و زیربنایی استان سمنان برگزار شد.

وی اظهار کرد: معرفی منابع تاریخی و فرهنگی و علمی استان سمنان الگوهای بسیار مناسبی برای تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در جوانان است که در این راستا، هشتمین دوره این اردوها در قالب طرح ایران مرز پرگهر در استان سمنان توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در شهریور ماه سال جاری در استان سمنان برگزار شد.

رهایی گفت: در این دوره، بیش از 40 نفر از دانشجویان از شرکت تولیدی کندر (تولیدکننده مواد شوینده آ.ب.ث، بانو، اوا، رخت و ...) بازدید کردند و از نزدیک با فرآیند تولید پودرهای شوینده آشنا شدند. 

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان تصریح کرد: همچنین در کنار این بازدیدهای علمی ـ فرهنگی، دانشجویان از مناطق تاریخی و دیدنی استان سمنان نیز بازدید کردند.

رهایی یادآور شد: در راستای اجرای این طرح دانشجویان از پروژه‌های ملی که 70 درصد آن توسط متخصصان داخلی اجرا شده، بازدید کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی در این اردوها گفت: در این اردوها مسابقات خاطره‏‌نویسی، گزارش علمی نیز برای دانشجویان برگزار شد و به برگزیدگان بهتر خاطره و گزارش جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2249/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول