اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دیواندره:

تشویق کودکان برای نهادینه شدن فرهنگ مطالعه الزامی است

معاون فرماندار دیواندره گفت: مهم‌ترین اقدام در ترویج فرهنگ مطالعه تشویق و جذب کودکان به کتابخوانی است.

تشویق کودکان برای نهادینه شدن فرهنگ مطالعه الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فریبرز اولیایی شامگاه یکشنبه در بازدید از کتابخانه عمومی شهید بهشتی شهرستان دیواندره اظهار داشت: خانواده‌ها باید زمینه‌های لازم را برای ترویج این فرهنگ در میان کودکانشان فراهم کنند. 

وی ادامه داد: هم اکنون توسعه بیشتر کتابخانه‌های عمومی و راه‌اندازی کتابخانه سیار با هدف دسترسی روستاییان به کتاب از نیازهای شهرستان است.

این مسئول بر لزوم مشارکت خیرین در توسعه کتابخانه‌های عمومی تاکید کرد و افزود: تحقق بخشیدن به ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه فرهنگی جامعه نیاز به حمایت خیرین و مسئولان شهرستان دارد.

اولیایی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد: اجرای برنامه‌هایی مانند مسابقات کتابخوانی می‌تواند در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه اثرات بسزایی داشته باشد.

معاون فرماندار دیواندره تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان نهادی عمومی و غیردولتی نیاز به حمایت مادی و معنوی مسئولان و مردم دارد تا بتواند در اجرای برنامه‌های خود موفق‌تر باشد.

وی کتابخوانی را از ارکان توسعه فرهنگی جوامع برشمرد و اذعان داشت: در آیات و روایات مقدس نیز بر ترویج علم‌آموزی و مطالعه تاکید شده و ما باید در این راستا حرکت کنیم.

انتهای پیام/79016/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول