اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی گیلان:

صومعه‌سرا پایلوت مناسب‌سازی شهری گیلان است

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: صومعه‌سرا پایلوت مناسب‌سازی شهری گیلان برای رفاه معلولان و جانبازان است.

صومعه‌سرا پایلوت مناسب‌سازی شهری گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، کیانوش کوچکی‌نژاد عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی این شهرستان اظهار کرد: دنیا عالم گذر است و در این بین تنها عملکرد خوب و نام نیک بر جای می‌ماند.

وی با بیان اینکه انسان‌ها همواره باید در صدد کمک به خلق و ایجاد رضایت الهی باشند، تصریح کرد: یاد و خاطره افراد شایسته همواره در اذهان ماندگار و جاوید است.

مدیرکل بهزیستی گیلان، محرومان و نیازمندان را آسیب‌پذیرترین قشر جامعه خواند و افزود: خدمت به فرزندان معلول و نیازمند موجب عاقبت‌به‌خیری فعالان این عرصه می‌شود.

وی اضافه کرد: مسئولیت نگه‌داری از معلولان و توانخواهان به مراتب بیشتر از مسئولیت حفاظت و حمایت از کودکان در خانواده است.

کوچکی‌نژاد با تصریح بر اینکه حضور و فعالیت در سازمان بهزیستی نیازمند عشق و علاقه است، متذکر شد: کار در سازمان بهزیستی عملی بسیار ارزشمند بوده که جز در پرتو عشق میسر نمی‌شود.

وی به حادثه آتش‌سوزی یکی از مراکز نگه‌داری و توانبخشی در منطقه عربان صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: امداد رسانی به معلولان و همکاری دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا برای امحای حریق ساختمان این مرکز توانبخشی مثال‌زدنی بود.

مدیرکل بهزیستی گیلان یادآور شد: در حادثه آتش‌سوزی مرکز نگه‌داری و توانبخشی عربان صومعه‌سرا با امداد رسانی به‌موقع هیچ‌کدام از معلولان و توانخواهان مستقر در آن متحمل آسیب نشدند.

وی، صومعه‌سرا را یکی از شهرستان‌های موفق در راستای خدمات‌رسانی به مددجویان بهزیستی عنوان کرد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به پیگیری رئیس اداره بهزیستی صومعه‌سرا در راستای خدمات‌دهی به مددجویان، گفت: صومعه‌سرا به دلیل قابلیت‌های اجرایی موفق پایلوت مناسب‌سازی شهری گیلان برای رفاه حال معلولان و جانبازان است.

وی، برطرف سازی مشکل معلولان و حمایت معنوی و مالی از آنها را وظیفه حساس سازمان بهزیستی گیلان برشمرد و خاطرنشان کرد: کمک به محرومان و مددجویان نوعی عبادت در راه خدا است.

به گزارش فارس، رئیس جدید اداره بهزیستی صومعه‌سرا با حضور و حکم رسمی مدیرکل بهزیستی گیلان معرفی شد.

براساس این حکم «مجید رضا اصلاحی» از این پس ناجی و حامی مددجویان بهزیستی صومعه‌سرا است.

در جلسه مذکور از تلاش‌های هفت ساله «اسماعیل مهدی‌زاده» رئیس سابق بهزیستی‌ صومعه‌سرا قدردانی شد.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول