اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

استفاده از فرهنگ عاشورایی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: استفاده از فرهنگ عاشورایی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

استفاده از فرهنگ عاشورایی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رژیم صدام در ساعت 14 روز 31 شهریور ماه سال 59 با پشتیبانی همه ابرقدرت‌های شرق و غرب تجاوز نظامی خود را علیه کشورمان آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صدام در جنگ تحمیلی کشورمان را مورد تهاجم قرار داد، افزود: کشورمان آمادگی سیاسی، نظامی و اقتصادی برای مقابله با حمله دشمنان را نداشت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه رژیم عراق با آمادگی کامل و کمک کشورهای غربی به کشورمان حمله کرد، تصریح کرد: سازمان بین‌المللی در مقابل این اقدامات عراق سکوت کرد.

وی با بیان اینکه هدف رژیم صدام سقوط نظام جمهوری اسلامی و از بین بردن انقلاب بود، گفت: صدام قبل از جنگ تحمیلی اعلام کرد تا یک هفته دیگر در میدان آزادی مصاحبه می‌کنم.

کرمی با اشاره به اینکه در نخستین روزهای جنگ تحمیلی بیش از 15 هزار کیلومتر مربع خاک پاک کشورمان اشغال شد، تصریح کرد: رژیم صدام هر روز بر شدت عملیات‌های خود می‌افزودند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با تدبیر راهبردی خود برای دفاع در مقابل تهاجم دشمنان کشورمان را برای همیشه تضمین کردند، افزود: در دوران دفاع مقدس همه مردم وارد صحنه دفاع شدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم با ورود به صحنه دشمنان را زمین‌گیر کردند، تصریح کرد: رزمندگان با عملیات‌های مختلف پیشروی دشمنان را صلب کردند.

وی با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین رزمندگان برای همه ابر قدرت‌ها غیر قابل تصور بود، تصریح کرد: عملیات‌هایی مانند فتح‌‌المبین، بیت‌المقدس، بدر، والفجر 8، کربلای 5 و... دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد.

کرمی با تاکید بر اینکه ابرقدرت‌ها خطرناک‌ترین صلاح‌های شیمیایی را در اختیار رژیم عراق قرار دادند، گفت: رژیم صدام از سال 62 در عملیات خیبر تا پایان جنگ از صلاح‌های شیمیایی استفاه کرد.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی جنگ حق و باطل و جنگ کفر با ایمان بود، افزود: رزمندگان اسلام با تمام تلاش جنگیدند و اجازه ندادند پس از هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیافتد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی دارد، افزود: سپاه در دوران جنگ تحمیلی با ایمان، اقتدار و روحیه جهادی  وارد صحنه شدند و مقاومت و پایداری از خود نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه جوانان دیروز در دنیا ثابت کردند که می‌توانند در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کنند، گفت: امروز نسل جوان باید در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان با بصیرت و هوشیاری مقاومت کنند.

کرمی اضافه کرد: امروز استفاده از فرهنگ عاشورایی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول