اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل مذهبی:

انتقال پیام و معارف دوران دفاع مقدس نیاز به معرفت دارد

یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: انتقال پیام و معارف دوران دفاع مقدس به سادگی خود دوران حادثه نیست پس تلاش مضاعف و دانش و معرفت بسیاری را طلب می‌کند.

انتقال پیام و معارف دوران دفاع مقدس نیاز به معرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام والمسلمین علی صغیرا ظهر امروز در همایش تجلیل از ایثارگران شرکت توزیع برق اصفهان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اما باید توجه کنیم که انتقال پیام و معارف دوران دفاع مقدس به سادگی خود دوران حادثه نیست پس تلاش مضاعف و دانش و معرفت بسیاری را طلب می‌کند.

وی با بیان اینکه ما نیاز به یک شبکه تحت عنوان دفاع مقدس در صدا و سیما  داریم، افزود: با ساخت فیلم‌ها ،کلیپ‌ها و برنامه‌های مختلف با درون مایه‌ی جهاد و جبهه می‌توانیم انتقال معانی صحیح به کودکان و نوجوانان امروز و نسل های آینده  را داشته باشیم.

این کارشناس مذهبی، فرهنگ استفاده از ابزارهای اطلاعاتی روز را به عنوان یک شاخص اصلی و گام نخست در روابط خانوادگی و اجتماعی دانست و  گفت: فرزندان باید در کنار پدر و مادر از شبکه های اجتماعی استفاده کنند و خانواده باید در هر زمان اجازه دسترسی به موبایل، تبلت و اینترنت  فرزند را داشته باشد.

وی تأکید کرد: نباید اجازه بدهیم هر فرهنگی به درون خانواده‌ها رخنه کند به طوری که امروزه شاهد گسستگی ارتباط‌های عاطفی بین زن و شوهر و تعاملات خانوادگی هستیم.

صغیرا در پایان متذکر شد: با بررسی کارشناسان و علمای جامعه شناسی  و تربیتی الگو گرفتن نظام خانواده از فیلم‌های غیر اخلاقی و متضاد با قوانین عرفی و اجتماعی ضربه‌ی سنگین و مهلکی را بر پیکره‌ی آنها وارد نموده است و آمار طلاق را رو به افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول